Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پارس نیوز، یاما سوزوکی، مهاجم تیم ملی ژاپن و عضو باشگاه کاشیما آنتلرز مصدومیت بدی پیدا کرد و دو ماه از میادین دور خواهد ماند.

سوزوکی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیمش مقابل پرسپولیس بهترین بازیکن زمین شد. با این خبر او مسابقات جام باشگاه های جهان و جام ملت های آسیا 2019 را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس زمین جهان جام ملت های آسیا لیگ قهرمانان مصدومیت پارس فینال پارس نیوز بهترین بازیکن جام ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فرداشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از آرسنال میزبانی خواهد کرد. رویارویی دو تیم در بازی رفت با تساوی 3-3 به پایان رسید.

این بازی فرصت رویارویی هری کین، مهاجم سابق تاتنهام، با آرسنال خواهد بود. کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی‌ها قبلی مقابل توپچی‌ها گل‌های زیادی به ثمر رسانده و امیدوار است فردا هم تیمش آرسنال را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

هری کین پیش از این بازی درمورد تجربه بازیکنان بایرن برای بازی‌های بزرگ گفت:"بازیکنان بزرگی داریم که تجربه حضور در بازی‌های بزرگ را دارند. امسال در لیگ قهرمانان بهتر از بوندس‌لیگا بودیم. زمان آن رسیده که استانداردهای خود را بالا ببریم. جو فوق العاده‌ای در آلیانز آرنا خواهد بود. ما به خودمان اعتقاد زیادی داریم که فردا می‌توانیم این کار را انجام دهیم."

مقایسه بوندس‌لیگا با لیگ برتر؟

بوندس‌لیگا تجربه بزرگی برای من بود. لورکوزن فصل فوق العاده‌ای داشت، در اروپا هم چنین عملکردی داشتند. آلمان باشگاه‌های بسیار قوی‌ای دارد. سعی می‌کنم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه دهم. هدف ما اکنون در لیگ ماندن در رده دوم بوندس‌لیگاست. در مجموع، من واقعا دوست دارم در بوندس‌لیگا بازی کنم.

عملکرد فردی؟

هرجا که باشم، مردم از من انتظار عملکردی عالی را دارند و اینکه من ویژگی‌های رهبری خود را به اجرا بگذارم. همیشه سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم و می‌خواهم فردا هم به تیم کمک کنم. ما آماده‌ایم.

انگیزه گرفتن از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2019؟

وقتی به فینال می‌رسید و برنده نمی‌شوید، این انگیزه را در درون خود دارید که بخواهید دوباره به فینال برسید. ما این فرصت را داریم، این یک فرصت عالی برای ماست. اگر فردا صعود کنیم، فقط چند بازی با فینال در ومبلی فاصله خواهیم داشت. می‌خواهم فردا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

رقابت شخصی با آرسنال؟

همیشه بازی‌‌های ویژه‌ای مقابل هم داشتیم اما من روی بازی فردا تمرکز دارم. می‌دانم که تعداد زیادی از هواداران تاتنهام بازی فردا را تماشا خواهند کرد و امیدوارند که بایرن صعود کند.

شایعات بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟

راستش را بخواهید، من او را خیلی خوب نمی‌شناسم، از وضعیت انتخاب سرمربی فصل آینده اطلاعی ندارم. این را می‌دانم که توماس تا پایان فصل اینجاست. این تمام چیزی است که من روی آن تمرکز کرده‌ام. باشگاه باید تصمیمی بگیرد و مطمئنم که آن‌ها همه گزینه‌ها را بررسی می‌کنند و سعی دارند بهترین راه حل را پیدا کنند. اما به عنوان بازیکن، ما باید به توماس احترام کامل بگذاریم، فردا شب یک بازی بزرگ داریم و همینطور بازی‌های بوندس‌لیگا را داریم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • ستاه سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • آخرین شب اروپایی: مهم‌ترین بازی عمر امباپه
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • ورزشکار چهارمحال و بختیاری بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان