Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز، درباره دیدار با پیکان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم پیکان در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان جوان و پر انگیزه‌ای  را در اختیار دارد و یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود، بنابراین بازی دشواری پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناخت خوبی از کادرفنی و بازیکنان تیم پیکان داریم. با توجه به این که بازیکن‌های مصدوم ما نیز این هفته می‌توانند در کنار تیم باشند تمام توانمان را به کار می‌گیریم تا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و مانند بازی با ساپیا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در ادامه در مورد وضعیت کلی لیگ برتر اظهار کرد: امسال نزدیک به 10نفر از ملی پوشان لژیونر شدند، همین موضوع به لحاظ کیفیت روی بازی‌ها تاثیر منفی گذاشته و رقابت‌ها از جذابیت قبلی برخوردار نیست. ولی چون فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ایجاد شده می‌توانیم استعدادهای جدیدی را کشف کنیم و در صورت نیاز به تیم ملی تزریق کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال برنا پیکان شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!

به گزارش "ورزش سه"، فرداشب دورتموند و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

بازی رفت این دو تیم با گل‌های رودریگو دی‌پل و ساموئل لینو و تک‌گل سباستین هالر برای دورتموند، با نتیجه ۲-۱ به سود مادریدی‌ها خاتمه یافت. دیه‌گو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار برگشت نظراتش را درباره شرایط تیمش بازگو کرد.

شرایط تیم؟
اعتماد‌به‌نفس بین بازیکنان وجود دارد و ما در وضعیت خوبی هستیم. بازی خوبی انجام خواهیم داد. از آنها خواسته‌ام بازی رفت را از یاد ببرند و فکر کنند برای رفتن به مرحله بعد باید بازی فرداشب را ببریم.

نظرتان درباره بازی؟
فرداشب قرار است یکی از آن شب‌های خوب چمپیونزلیگ باشد. هم ما آماده هستیم و هم دورتموند. هواداران بازی جذابی را تماشا خواهند کرد.

شرایط هرموسو، آزپیلیکوئتا و ریکلمه؟
هرموسو برای ترکیب مهم است، آزپیلیکوئتا خاص است، ریکلمه جسارت دارد و با خلاقیتش به تیم کمک می‌کند. از این سه، دو نفر فردا بازی خواهند کرد.

ترکیب انتخاب شده است؟
بله تقریباً. در مورد بعضی از پست‌ها شک دارم اما به‌طور کلی اکثر بازیکنان ترکیب را انتخاب کرده‌ام.

خطر دورتموند؟
همه بازیکنان آنها خیلی خوب هستند و می‌توانند برای ما خطرناک باشند. بازیکن جوان شماره ۴۳، اسمش را مطمئن نیستم و نمی‌خواهم اشتباه بگویم (جیمی باینو گیتنس) اما او فوق‌العاده است. دیگر بازیکنان هم عالی هستند و باید مراقب‌شان باشیم.

دیگر خبرها

  • صادقی: فردا کیفیتمان را به سپاهان نشان خواهیم داد
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی