Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، درمانگاه حضرت امام رضا(ع) ابتدا به شکل محدود و با بخش های پزشک عمومی، اورژانس خواهران و برادران با هدف ارایه خدمات محدود به بسیجیان و خانواده محترمشان و همچنین انجام معاینات سلامت در سال ۱۳۷۲ توسط ناحیه مقامت بسیج شمال تهران افتتاح شد. 

این خدمات در ابتدا در داخل کانکس انجام می شد ولی بعدها که استقبال عموم مردم از درمانگاه افزایش پیدا کرد، این مرکز درمانی به ساختمانی به مساحت حدود ۳۰۰ متر و با  ۱۰ اتاق آماده ی ارائه خدمت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توسعه درمانگاه، بخش های اورژانس، دندانپزشکی، داروخانه و فیزوتراپی نیز اضافه شد و به مرور زمان و با استقبال و درخواست اهالی منطقه ی دلاوران و میدان الغدیر بخش های تخصصی دیگر نظیر فوق نفرولوژی (کلیه - فشار خون)، ارتوپدی، جراح عمومی، پوست و مو، زنان و زایمان، مشاوره روانشناسی و تغدیه، عفونی - داخلی، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، اطفال، دندانپزشکی تخصصی (ارتودنسی - جراحی لثه) و حجامت در درمانگاه راه اندازی شد.

گفتنی است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی با تعرفه های مناسب و رعایت کامل استانداردهای بهداشتی و درمانی ارائه می شود.

 درمانگاه شبانه روزی امام رضا(ع) در مناسبت های ملی و مذهبی خدمات رایگان به مراجعه کنندگان محترم ارایه می دهد.

آدرس: خیابان فرجام - خیابان سراج - خیابان والائیان جنوبی - ضلع جنوبی بازار بزرگ کوثر 2
تلفن: ۷۷۸۹۹۹۹۵ - ۷۷۱۹۴۰۵۱
تلفن مستقیم مدیریت: ۷۶۸۷۱۳۵۰

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه تهران بزرگ بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد


با توجه به وقوع بارش های اخیر و هشدارهای هواشناسی،  ستاد بحران شهرستان تفتان همچنان در حالت آماده باش قرار دارد و عملیات، پاکسازی و لایروبی معابر و کانالهای هدایت آب های روان در جهت کاهش خسارات ناشی از سیلاب و آبگرفتگی معابر در حال اجرا است.

اکیپ ‌های خدمت رسانی ستاد بحران متشکل از نیروهای فعال در واحدهای عمران، خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل و غیره در چند نقطه شهر و بخش های تابعه و در دو شیفت خدمت رسانی خواهند کرد.

در جلسات ستاد بحران شهرستان تفتان گره‌ها و نقاط بحرانی شهر شناسایی شده و اکیپ‌های خدمات رسان برای رفع مشکلات احتمالی آمادگی دارند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان از شهروندان خواست در صورت وقوع هرگونه مشکلی می توانند با شماره ۱۲۵ آتش نشانی و  دفتر ستاد مدیریت بحران  شهرداری تماس بگیرند.

از شهروندان شهرستان انتظار می رود از حضور و تردد در حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان