Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالخری که از سال ۹۴ اقدام به خرید اجناس و لوازم سارقان می‌کرد، ​ دستگیر شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: این مالخر سابقه دار لوازم و اجناس خریداری شده از سارقان را در چند نقطه از تهران از جمله حوالی میدان قزوین انبار می‌کرد.
وی افزود:​ این مالخر ۲ بار سابقه مالخری در سال‌های گذشته دارد که متأسفانه بعد از آزادی از زندان این کار را با همکاری چند سارق دنبال ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: با پیگیری‌های کارآگاهان اداره آگاهی و ردزنی‌های انجام شده نخستین محل دپوی این اموال در حوالی میدان قزوین کشف شد.
سردار لطفی گفت: با ورود مأموران پلیس آگاهی مشاهده شد هرآنچه که سارقان می‌ربودند، مالخر خریداری می‌کرد.
وی گفت: انواع کیف و کفش، پوشاک، چادر‌های مسافرتی، ​ لوازم یدکی، پارچه، ​ کتاب‌های نفیس، ​ لوازم خانگی، ​ انواع موتور برق، ​ انواع پمپ آب، ​ ظروف پلاستیکی و​ وسایل صوتی - تصویری از این انبار کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: ارزش اموال به دست آمده از این مالخر حدود ۸ میلیارد تومان است که مأموران درحال بررسی و جستجوی بیشتر برای دستگیری سارقان هستند.
وی گفت: این مالخر برغم اینکه فردی پولدار بوده و ارزش اموال و دارایی اش حدود ۸ میلیارد تومان است، اما بازهم مالخری می‌کرده است.
سردار لطفی درادامه گفت:​ یکی از مشکلات پلیس آگاهی بازگرداندن اموال و اجناس کشف شده به صاحبانش است، زیرا معمولاً مالباختگان اسناد، مدارک و شواهدی برای مالشان ندارند، بنابراین از شهروندان می‌خواهیم اجناس و اموال منزل شان را ثبت کنند و مشخصات و سریال این اموال را داشته باشند که در صورت سرقت لیست این اموال را ارائه دهند تا پلیس نیز به سرعت بتواند این اموال را بازگرداند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لوازم سارقان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: اوایل دی سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در تحقیقات میدانی انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را داشته که با ایجاد درگیری لفظی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند ۳۷ ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش مطرح کرد: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی، هویت و مخفیگاه قاتل در یکی از محلات کرج شناسایی و تیمی از مأموران به محل اعزام و در نهایت قاتل پنج ماه پس از وقوع جنایت در عملیاتی ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده است، بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

کد خبر 6099738

دیگر خبرها

  • دستگیری خریدار اموال مسروقه و کشف ۴۵ فقره سرقت در کاشمر
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • قاتل فراری در گرمدره دستگیر شد
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند