Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی و محلی» به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه مندان و هنرمندان حوزه نویسندگی به صورت استانی برگزار می شود.

جواد کارگران، در ادامه افزود: نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی و محلی» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: نخستین جشنواره استانی داستان نویسی «بومی و محلی» در ٢ بخش داستان و داستانک ویژه گروه‌های سنی کودک و نوجوان (تا ١٥ سال)، جوان ( ١٦ تا ١٨ سال) و بزرگسال (٢٩ سال به بالا) برگزار می‌شود.

کارگران، به شرایط آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی «بومی و محلی» اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی در بخش داستان کوتاه بایستی ۷۰۰ تا چهار هزار کلمه و داستانک ۲۰۰ تا ۷۰۰ کلمه، به صورت تایپ شده، در قالب word   و بر روی CD باشد.

وی یادآور شد: علاقه مندان باید آثار خود را تا تاریخ ۲۰ دی سال جاری به دبیرخانه این جشنواره به نشانی شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

خاطرنشان می شود: اختتامیه نخستین جشنواره داستان نویسی «بومی و محلی» در دهه فجر امسال برگزار می شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: جشنواره داستان نویسی بومی و محلی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️این جشنواره با حضور کارگران واحدهای صنعتی غزرب استیل ، ساتراپ ، نوید بهمن ، روستا و شهرداری مهدیشهر برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی کارگران در مهدیشهر
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان