Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:04:42 GMT

۳۱ پژوهشگر برتر در قزوین تجلیل می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۷۳۳

۳۱ پژوهشگر برتر در قزوین تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، هادی صادق دقیقی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی هفته پژوهش که در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد اظهارداشت: برای اجرای برنامه های هفته پژوهش از دو ماه قبل اقدامات لازم صورت گرفته و برنامه های متنوعی مانند نشست های تخصصی، کارگاه آموزشی، نمایشگاه، تور علمی پیش بینی شده است.

دقیقی یادآورشد: ترویج فرهنگ پژوهش و معرفی پژوهشگران برتر و نمونه، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه از دیگر کارهایی است که در هفته پژوهش نسبت به آن اقدام کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح های پژوهشی در استان

وی اضافه کرد: با رویکرد مثبت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به امر پژوهش خوشبختانه بیش از یک میلیارد تومان برای طرح های پژوهشی اختصاص داده ایم که می تواند بخشی از نیازهای این حوزه را برطرف کند.

دقیقی یادآورشد: در جشنواره ایده های برتر از ۲۵ ایده شاخص تجلیل خواهد شد و ۲۲ نشست و کارگاه تخصصی، اقتصادی، کارآفرینی، زیست محیطی نیز برگزار خواهد شد.

دقیقی بیان کرد: ۵  طرح فناورانه، یک دستگاه اجرایی، ۳ واحد تحقیات صنعتی تجلیل می شوند.

مسئول اجرایی هفته پژوهش در استان قزوین تصریح کرد: ۲۲ پژوهشگر، ۳  ایده برتر و مجموعا از ۳۱ نفر محقق و پژوهشگر برتر تجلیل می شود.

وی بیان کرد: با برپایی نمایشگاه پژوهش دستاوردهای تحقیقاتی استان امسال دبیر نمایشگاه داریم. روز اختتامیه تجلیل شوند.

دقیقی تصریح کرد: در نمایشگاه پژوهش امسال ۴۲ غرفه نمایشگاهی داریم که تاکنون ۳۲ غرفه آن مشخص شده است و از ۲۴ تا ۲۸ آذرماه در محل دانشگاه پیام نور برپا خواهد شد.

رجب پور رابط صنعت و دانشگاه گفت: اعضای هیت علمی که پروژه تحقیقاتی داشته باشند باید حمایت شوند و پژوهشگرانی که با بدنه صنعت ارتباط دارند در نمایشگاه مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: باید شرایط را برای بازدید شهروندان و همه علاقمندان تحقیق و پژوهش بویژه دانش آموزان را از نمایشگاه فراهم کنیم.

رجب پور اضافه کرد: برای هم افزایی صنعت و دانشگاه حمایت لازم صورت خواهد گرفت و طرح های برتر در بستر اجرا قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: طرح بازیافت زباله های الکترونیک در دستور کار است تابتوان این معضل زیست محیی را برطرف کرد.

رجب پور گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم با نشست های تخصصی و ارائه ایده های استارت اپی استعدادهای این عرصه را معرفی کنیم.

اسدی نماینده آموزش و پرورش استان هم گفت: دو غرفه دانش آموزی در نمایشگاه پیش بینی شده و برگزاری کارگاههای تخصصی و علمی و نشستها می تواند زمینه جذب بیشتر بازدید کننده را به همراه داشته باشد.

کشاورز از شهرک های صنعتی استان هم گفت: پیشنهاد می شود یک کارگاه ارندی برگزار کنیم تا بتوانیم فعالان اقتصادی را در این برنامه ها مشارکت دهیم.

وی بیان کرد: شهرک های صنعتی در محور انرژیهای نو، استارت آپ، فن بازار، آزمایشگاه همکار و خوشه های صنعتی کشمش در نمایشگاه حضور دارند.

یوسفی نماینده صدا و سیما هم گفت: اختصاص برنامه گفتگوی ویژه خبری، برنامه بی حاشیه، نشست تلویزیونی با حضور مسئولان صنعت، دانشگاه و بخش خصوصی، برنامه صبحگاهی، دو برنامه ویژه و مصاحبه با پژوهشگران و صاحبان ایده های برتر در این هفته پیش بینی شده است.

کد خبر 4481971

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قزوین هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال ۳-۲ شمس‌آذر قزوین (لیگ برتر ایران - 1402/03)

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران در دیداری جذاب و پر گل شمس آذر قزوین را شکست داد و به صدر جدول بازگشت.

دانلود (104MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استقلال ۳-۲ شمس‌آذر قزوین (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • از فرهنگ اقوام تا تجلیل از نخبگان و فرهیختگان
  • تجلیل از مسئولان و دست‌اندرکاران اعتکاف در قزوین
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران