Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: برای حل مشکل ترافیک باید توسعه حمل و نقل عمومی، معاینه فنی و اخذ عوارض به صورت همزمان اجرا شود.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران مبنی بر حذف محدوده زوج و فرد از سال آینده و اضافه شدن آن به محدوده طرح ترافیک گفت: قبل از اینکه ما نسبت به این طرح مطالعه و کارشناسی نکنیم نمی‌توانیم اعلام نظر موافق یا مخالف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این طرح قبل از ارسال به شورای ترافیک تهران باید به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بیاید تا نظرات تکمیلی ما را هم دریافت کند، اظهار کرد: اگر این طرح صرفاً به شورای ترافیک برود و ما هم اطلاع نداشته باشیم قطعاً در ادامه کار ممکن است  با مطرح کردن نظراتی نسبت به آن مخالفت کنیم.

علیخانی‌ با تأکید بر اینکه حذف زوج و فرد و اضافه کردن آن به محدوده طرح ترافیک به تنهایی نمی‌تواند مشکل ترافیک را حل کند، اظهار کرد: باید بسته‌ای از سیاست‌ها، همزمان با هم اجرا شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در خصوص بسته سیاست‌های ترافیکی ادامه داد: باید از توسعه حمل و نقل عمومی تا معاینه فنی، پارک حاشیه‌ای و ساماندهی موتورسیکلت‌ها همه با هم اجرا شوند و نگاه تک بعدی‌ به مسئله ترافیک مشکل آن را حل نمی‌کند.

علیخانی خاطرنشان کرد: در همه جای دنیا اخذ عوارض در مدیریت ترافیک یکی از راهکارهاست‌؛ اما در کنار آن سیاست‌های دیگری مانند آنچه ذکر شد هم اعمال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران طرح ترافیک طرح زوج و فرد محمد علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک