Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نخستین جلسه خرید کتاب استان در سال جاری، از اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید کتاب از ناشران و مولفان این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، در این جلسه با اشاره به اینکه سال گذشته هم یک میلیارد ریال از ناشران و مولفان استان کتاب خریداری و در بین مراکز، موسسات، نهادهای دولتی توزیع شد، گفت: این مبلغ برای سال جاری هم در دستور کار کمیته خرید کتاب استان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، اظهار داشت: تشکیل جلسات با ناشران و نظرخواهی از آنها برای خرید کتاب از رویکردهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

 

فرخنده، با بیان اینکه ناشران باید در راستای خرید کتاب مطالبه گری کنند، افزود: خرید کتاب از ناشران و توزیع آنها در بین مراکز و موسسات یکی از راهکارها و گام های ارزنده در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه است.

 

وی، دسترسی آسان کتاب برای علاقه مندان را در افزایش ضریب مطالعه موثر دانست و افزود: می بایست کتاب در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

 

 رضا رضایی، معاون امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه مهلت ارسال تقاضای ناشران استانی برای خرید کتاب را تا پایان دی ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: ناشران می بایست کتاب های منتشره سال ۹۷ را به این معاونت ارسال کنند تا در کمیته خرید کتاب استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

در پایان این نشست؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود از «سید احسان سیدی زاده» مروج برتر کتاب و کتابخوانی استان قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور هرمزگان خراسان جنوبي خراسان جنوبی حسن روحانی روحانی روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه خرید کتاب ناشران اختصاص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال