Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@15:50:16 GMT

صادرات ۱۸ نوع ماده غذایی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۸۶۴

صادرات ۱۸ نوع ماده غذایی ممنوع شد

صادرات ۱۸ نوع ماده غذایی شامل انواع حبوبات و کره خوراکی با اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت ممنوع شد.

به گزارش تسنیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمانهای خود در استانها اعلام کرد که به پوست تصویرنامه مقام عالی وزارتخانه، صادرات اقلام زیرممنوع است. در این نامه آمده است که چناچه این محصولات در مناطق آزاد تولید شده باشد مشمول این ممنوعیت نمیشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه همچنین آمده است ممنوعیت صادرات کیسه‌های پروپلین لغو میگردد.

بنابراین گزارش محصولات که صادرات آن ممنوع شده‌اند شامل انواع کره، نخود رسمی(لپه)، سایر نخود های رسمی، لوبیا، لوبیا رسمی، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، سایر لوبیاهای رسمی ازجمله لوبیا سفید، بامبارا(نوعی لوبیای چشم بلبلی)، لوبیایی چشم بلبلی، سایرانواع لوبیا،عدس،باقالا، نخودکفتری، سایر محصولات نباتی و مواد نباتی و تفاله‌های نباتی، آخال و سایر محصولات فرعی نباتی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزارت صنعت صادرات ممنوعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

تین نیوز

با اجرای آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، در ابلاغیه‎ ای از جانب ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شرکت با موضوع «افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی» گفته شده است که بر اساس مصوبه هئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط موردنیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت. به این ترتیب، قیمت گواهی اسقاط این خودروها معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است که مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده سازی شده و آیتم ماده 10 قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای همه تعهدات الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • این ۵ ماده غذایی را که هرگز نباید دوباره گرم کرد
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید