Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:26:19 GMT

حمله به کاروان نظامیان افغان در کابل

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۸۷۴

حمله به کاروان نظامیان افغان در کابل

مقامات امنیتی افغان اعلام کردند که کاروان نیروهای امنیتی افغان هدف حمله خودروی بمب‌گذاری شده قرار گرفت. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم ، «نجیب دانش» سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که کاروان نیروهای افغان در شهرستان «پغمان» ولایت کابل مورد انفجار خودروی بمب‌گذاری شده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «طلوع نیوز»، تاکنون کشته شدن 4 نیروی امنیتی افغان در این حمله تایید شده است.

دانش درباره زخمی‌های حمله جزئیاتی ارائه نکرد.

کشته شدن 20 نیروی امنیتی در شمال و غرب افغانستانحمله طالبان به نیروهای امنیتی در غرب افغانستان +فیلمرئیس شورای علمای کابل ترور شدحمله جنگنده‌های آمریکایی به غیرنظامیان در شمال کابل

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان

دولت پاکستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان، دستکم ۲۷۷ نفر را به کشورشان بازگرداند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت امور مهاجرین حکومت افغانستان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستانفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی استتاکید وزیر کشور پاکستان بر ادامه اخراج پناهجویان افغان

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

«افراسیاب ختک» عضو پیشین مجلس سنای پاکستان پیش از این، اخراج پناهجویان افغان را یک برنامه فشار علیه کابل اعلام کرده بود.

وی همچنین گفته بود: اخراج گروهی پناهجویان افغان نیز از شیوه‌های ژنرال‌های پاکستانی برای آوردن فشار به مردم افغانستان برای تحمیل معاهده جدیدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده باوجود تداوم حمله‌ها
  • حمله گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های ویران‌شده با وجود تدام حمله‌ها