Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@10:53:24 GMT

انتصاب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۸۹۶

انتصاب مشاور فرهنگی شورای شهر رشت

با حکم رئیس شورای اسلامی شهر رشت، مرتضی یوسف پور به عنوان مشاور فرهنگی شورا منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، طی حکمی از سوی امیرحسن علوی رئیس شورای اسلامی شهر رشت، مرتضی یوسف پور به عنوان مشاور فرهنگی شورا منصوب شد.

مرتضی یوسف‌پور از فعالان فرهنگی گیلان است که در حال حاضر مشاور جوان مدیرکل ارشاد گیلان و همچنین ریاست سینمای جوانان استان گیلان را نیز بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان گیلان رئیس شورای اسلامی شهر شورای شهر فرهنگی رشت منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!

به گزارش ورزش سه، در زمانی که فوتبال عربستان با درج قراردادهای بین المللی انقلابی عظیم را تجربه می‌کند، باشگاه اماراتی الامارات توانست با عقد قراردادی با ستاره بین المللی آندرس اینیستا در تابستان گذشته به مدت یک فصل، توجهات را به خود جلب کند. 

یوسف البتران، رئیس باشگاه اماراتی در گفتگو با سایت «قاهره نیوز» در مورد ارزیابی خود از نتایج این فصل تیمش در لیگ، جاه طلبی‌ها و اهدافش برای فصل آینده و سرنوشت آندرس ستاره اسپانیایی صحبت کرد. 

اول از همه، ارزیابی شما از نتایج این فصل امارات در رقابت‌های لیگ چیست؟
ما در حال بازگشت به لیگ حرفه ای هستیم. با جذب فرانک کوم کامرونی که در باشگاه های معروفی مانند الاهلی عربستان، الریان قطر و اسپرانس تونس بازی کرد و سپس عقد قرارداد با ستاره بین المللی آندرس اینیستا، این تیم دارای هویت هنری و بازاریابی است اما این ارزش  در نتایج به ما کمک نکرد چون مربی بومی از ستاره هایی که ما قرارداد بسته بودیم استفاده بهینه نکرد. پس از آن لوئیس پلاناگوما سرمربی اسپانیایی آمد و نتایج نیز در حد جاه طلبی ما نبود و با تقویت زمستانی و قرارداد با والتر زنگا، امیدوارم بتوانیم بهترین ها را ارائه دهیم و در لیگ حرفه ای ادامه دهیم و در عین حال برنامه های خود را برای فصل جدید توسعه دهیم.

رقابت در لیگ امارات را چگونه می بینید؟
باید اذعان داشت که تفاوت توانمندی ها به نفع سایر تیم ها وجود دارد و آیین نامه حضور 6 بازیکن خارجی در زمین شامل یک بازیکن مقیم (بومی شده) و حضور بازیکنان مقیم قدرت برخی باشگاه ها را اضافه کرده است. به عنوان مثال، باشگاه های الوصل، العین و الجزیره دارای 3 بازیکن مقیم هستند.

آیا ممکن است در مرحله پایانی فصل جاری شاهد تغییر جدیدی در کادر فنی باشیم؟
من انتظار ندارم، زمان اجازه نمی دهد  و در حال حاضر با تغییر دو مربی مخالفم.

آیا تیم الامارات در صورت بقا می تواند برای قهرمانی فصل آینده رقابت کند.
نه، ما هنوز زمان زیادی برای رسیدن به این مرحله داریم که نیاز به بودجه هنگفتی برای خدمت به ایده های ما دارد. ممکن است در یک یا دو فصل رقابت رونق پیدا کند، اما رقابت مداوم هر ساله در فصول آینده دشوار خواهد بود.

از ماجرای خرید اینیستا در تابستان گذشته بگویید؟
من یک ماه کامل با اینیستا از طریق ویدئو کنفرانس به صورت کاملا محرمانه مذاکره کردم و او از همان جلسه اول از پیوستن به ما استقبال کرد . پس از پیوستن او به ما با هیچ مشکلی مواجه نشدیم، او به بازیکنان درس هایی داد که چگونه باشند؛ متواضع، منضبط. ما به ضرب الاجل احترام گذاشتیم و وقتی با او قرارداد بستیم و رختکن و ورزشگاه را به من نشان داد، اظهار داشت که باشگاه را بسیار تحسین می کند، حتی اگر مثلاً در مقایسه با بارسلونا بهترین نیستند. همچنین به شوخی از او پرسیدم: انتظار داری تا کی با ما ادامه بدهی، او به من گفت: 10 سال است که اینجا احساس راحتی می کند و 10 سال اقامت طلایی دارد، گویی معلمی است که آمده است تا به هر بازیکنی اینجا آموزش دهد و فروتن بودن و نظم و انضباط، صرف نظر از توانایی و موقعیت او جلب توجه بود. حتی راننده شخصی او به من گفت که من هرگز فردی را در زندگی خود اینطوری ندیده بودم.

آیا قصدی برای تمدید قرارداد اینیستا وجود دارد؟
اگر این تیم در لیگ حرفه ای ادامه دهد، مذاکرات تمدید با او را آغاز می کنیم زیرا او هنوز در شرایط فنی عالی است و به شرط ماندن تیم ما در لیگ حرفه ای می تواند دو یا سه فصل در کنار ما بماند، اما اگر ما سقوط کردیم، بازیکنی با ارزش او را در لیگ دسته اول نمی‌پذیرم و اگر تصمیم به بازنشستگی بگیرد، به او پیشنهاد می‌دهیم که مربیگری کند.

باشگاه امارات چه سودی از معامله «الرسام» در خارج از زمین داشت؟
تعداد اسپانسرهای باشگاه برای اولین بار در تاریخ باشگاه به 4 شرکت حامی افزایش یافت، علاوه بر این لیگ امارات و باشگاه امارات پس از مطالب همه روزنامه های بین المللی شهرتی بین المللی در مورد این معامله به دست آوردند. همچنین برای اولین بار، اتوبوس تیم در محاصره هوادارانی قرار گرفت که می خواستند با او عکس بگیرند، تیم ها نیز به دلیل حضور او در تیم ما، برای گرفتن پیراهن او هجوم می آورند. ضمنا فالوورهای ما در شبکه های اجتماعی نیز افزایش یافته است. ما از نظر اجتماعی در بین باشگاه‌های لیگ امارات در جایگاه ماقبل آخر قرار داشتیم اما اکنون در جایگاه دوم قرار داریم و این معامله روند مذاکره با ستاره‌های بین‌المللی را در آینده تسهیل می‌کند. من به این معامله افتخار می‌کنم زیرا این یکی از بهترین دستاوردهای من است که برای کل هیئت مدیره و نه فقط برای من به حساب می آید.

معامله اینیستا را در بین رده بندی بهترین معاملات لیگ امارات چگونه می‌بینید؟
اینیستا بزرگترین معامله در تاریخ لیگ امارات است مثل جذب بنزما، رونالدو و سایر قراردادهای بین المللی. وقتی صحبت از لیگ امارات می شود، همه از قرارداد اینیستا متعجب شدند، حتی مسئولان باشگاه اماراتی به من گفتند: «یوسف ما را شرمنده کردی. چطور انجامش دادی!" همه می گفتند که اینیستا به اینترمیامی خواهد پیوست، اما من می دانستم که او به ما خواهد پیوست.

اگر امارات در لیگ حرفه ای بماند آیا شاهد معاملات بین المللی جدید خواهیم بود؟
حضور اینیستا و پاکو آلکاسر در کنار ما به باشگاه شهرت خوبی در سطح قاره‌ای و بین‌المللی داده است. قراردادهای عربی، از جمله دو مورد از تیم ملی مصر، اما در حال حاضر نمی توانم در مورد اسامی صحبت کنم، زیرا می دانم که پیش از این به عقد قرارداد با بازیکن مصری عمرو وردا نزدیک بودیم، اما این قرارداد در مراحل پایانی خود متوقف شد. بازیکنان مصری در سطح سنی پایین تر در باشگاه امارات هستند.

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • انتصاب علی‌اکبر صالحی در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • انتصاب علی‌ اکبر صالحی در مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال