Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی طالقان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان اعضای باند خانوادگی سارقان داخل خودرو معروف به باند «فری دست طلا» دستگیر و به 18 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سرهنگ سید صالح بزرگری گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم و قطعات داخل خودرو در مناطقی از شهرستان طالقان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان طالقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی عصر دوشنبه (19آذر) افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته محدوده محل سرقت به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکی رنگ که در تمامی تصاویر حضور داشت، مظنون شدند.
 
سرهنگ بزرگری افزود: در استعلام از شماره پلاک خودرو، مالک خودرو که یک خانم بود شناسایی و در تحقیقات محلی از اهالی مشخص شد که خودرو اغلب در اختیار یکی از بستگان وی است که از سارقان حرفه‌ای داخل خودرو و دارای سوابق متعدد کیفری است که در سال 86 به اتهام 84 فقره سرقت به زندان منتقل و پس از طی دوره محکومیت خود، چندین بار با خودرو مذکور در شهر تردد داشته و اقدام به جابجایی وسایل مشکوک می‌کند.
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: ماموران به محل مورد نظر اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن منزل نامبرده، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن جا تعداد زیادی باطری، ضبط خودرو ، زنجیر چرخ و ... کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر 18 فقره سرقت داخل خودرو در تهران و شهرستان طالقان اذعان کرد که با تشکیل یک باند سرقت به نام «فری دست طلا» ، با همدستی همسرش اقدام به سرقت داخل خودرو کرده و اموال سرقتی را به جاده قزل حصار منتقل و به یک نفر مالخر با بهای کم می‌ فروختند.
 
به گفته سرهنگ بزرگری همدست سارق نیز دستگیر و با راهنمایی متهمان دستگیر شده، مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه