Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:41:07 GMT

پروژه مروارید شرق قزوین در 33 هکتار اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۶۹۵۷

پروژه مروارید شرق قزوین در 33 هکتار اجرایی می شود

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا ترابی شامگاه دوشنبه افزود: مجتمع مروارید شرق قزوین با ظرفیت احداث یک هزار و 60 واحد صنفی، خدماتی، کارگاهی، نمایشگاهی و اداری توسط شهرداری قزوین طراحی شده است.
این مسئول تاکید کرد: در طراحی این مجتمع پمپ بنزین، گاز و گازوئیل، پارکینگ، باسکول، بانک، سوپرمارکت، درمانگاه، آتش نشانی، نمازخانه، نانوایی، فودکورت و سایر خدمات رفاهی و زیرساختی پیش بینی و با فاصله مناسبی از کانون های جمعیتی از جمله شهرهای قزوین، الوند، شریفیه، بیدستان و محمدیه احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی ادامه داد: مجتمع مروارید شرق، در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، مکان مناسبی برای ساماندهی بخشی از مشاغل و آلاینده های شهری مانند درب و پنجره سازان، پروفیل و آلومینیوم، جوشکاران، درودگران، مبل سازان، ریخته گران، تراشکاران فلزات، تانکرسازی ها و انبارهای پرخطر است.
معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری قزوین با تاکید بر اهمیت مطالعات اجتماعی و پیوست های لازم در پروژه مروارید شرق، تصریح کرد: با احداث و راه اندازی این مجتمع اماکنی نظیر رودخانه بازار، آهنگر بازار و انبارهای پرخطر جنوب شهر نظیر انبار مواد با قابلیت اشتعال بسیار بالا از داخل شهر منتقل خواهند شد.
وی با بیان این که طرح در 4 فاز انجام می شود، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، هر 6 ماه یک فاز پروژه، به تعداد حدود 260 واحد کارگاهی و نمایشگاهی به بهره برداری خواهد رسید.
ترابی خاطرنشان کرد: پروژه بیدستان به منظور کاهش آلاینده ها و سفرهای درون شهری، مدیریت ترافیک، ارتقای کیفیت زیست و افزایش سلامت، آسایش، ایمنی و رفاه حال شهروندان و کاهش بیماری ‌های ناشی از اثرات سوء مشاغل آلاینده اجرایی می شود.
وی ادامه داد: از ویژگی های این پروژه می توان به دسترسی آسان به مجتمع، رونق کسب و کارهای مرتبط به سایت پروژه، جذب سرمایه از طریق خدمات مشتریان، امکان سرویس دادن مجتمع به شهرهای مجاور به دلیل همجواری و موقعیت قرارگیری آن، نام برد.
معاون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری با بیان این که موضوع انتقال مشاغل و کارگاه های صنایع کوچک به خارج شهر، از سال گذشته پیش روی مدیریت شهری قرار داشت، یادآور شد: زمین طرح یاد شده در سال 95 خریداری و مقدمات انتقال این کارگاه ها به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
این مسئول در پایان تاکید کرد: هم اکنون کارگروهی ویژه متشکل از معاونت سرمایه گذاری، معاونت شهرسازی و معماری، مدیریت منطقه یک، مدیریت درآمد به همراه سازمان ساماندهی مشاغل شهری و سازمان خدمات طراحی تشکیل شده و نقشه های فاز صفر تهیه، مذاکره با سرمایه گذاران انجام شده و پروژه در حال اخذ سایر مجوزات قانونی است.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف روابط عمومی شهرداری زمین سرمایه گذاران سرمایه گذاری شهرداری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق

دهقان فرماندار بافق گفت: ۱۰۷ پروژه در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است. 

او افزود: با اجرای این پروژه‌ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد. 

دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است. 

او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ پروژه این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید. 


عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران