Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@14:09:18 GMT

سارقان مسلح طلافروشی مشهد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۰۰۰

رکنا: فرمانده انتظامی استان خراسان ضمن اشاره به دستگیری 3 سارق طلافروشی، گفت: این متهمان با سرعت عمل پلیس شناسایی و در 3 عملیات غافلگیرانه و ضربتی در شهرستان های نیشابور، مشهد و دامغان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار" محمدکاظم تقوی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت Stealing نافرجام مسلحانه طلافروشی در خیابان امامت مشهد در تاریخ 97/09/18 و متواری شدن سارقان، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس Police قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس راه آهن شهرستان نیشابور با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده یکی از این سارقان مسلح را در راه آهن این شهرستان شناسایی و از محل تردد وی مطلع شدند.

سردار تقوی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم را در یک عملیات ضربتی در حالی که قصد فرار Escape داشت دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه یک عدد پوکه، 3 هزار دینار و 2 عدد گوشی نیز کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انجام 2 عملیات موفق دیگر توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان، گفـت: در این عملیات ها یگان های عملیاتی پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی موفق به دستگیری یک نفر از متهمان در مشهد و یک نفر دیگر این متهمان را که قصد فرار از استان داشت در پلیس راه جندق دامغان به همراه یک قبضه کلت کمری و 4 تیر جنگی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات فنی بعمل آمده توسط پلیس، متهمان به سرقت نافرجام مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس 7 مرد هوسباز دختر 10 ساله را از جشن عروسی دزدیدند و به اوتجاوز کردند +عکس عروس طرف قاتل فرید شوهرش را گرفت ! +عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد رازهای مرگبار زندان رجایی شهر را در این گزارش بخوانید / ندامگاه خوفناک دستگیری ملکه زیبایی که برای دانش آموزان عکس های کثیف خود را ارسال می کرد+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ماساژ تایلندی در خیابان جمهوری / پلیس وارد خانه مجردی شد + عکس به رگبار بستن پدر به بهانه حمایت از مادر / پسر 19 ساله بوشهری دستگیر شد قتل کودک معصوم با ضربات مهلک چاقو توسط مادر بیرحم و دوست پسرش +عکس شوکه شدن عوامل رادیو از شگرد عجیب عبدالله گدا کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز دزدیدن دختر 15 ساله برای پنهان ماندن ارتباط سولماز با احسان جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرقت Stealing پلیس Police فرار Escape اخبار حوادث مشهد شناسایی طلافروشی سارقان مسلح ساعت عکس مرد تهران دستگیر شد زن ساعت همسر زیبا بروفه مرگ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران