Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:51:42 GMT

۷۶ میلیارد از بدهی های شهرداری کیلان تسویه شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۱۰۲

۷۶ میلیارد از بدهی های شهرداری کیلان تسویه شده است

ایرج گودرزی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سال گذشته و در ابتدای مسئولیتم شهرداری کیلان ۸۸ میلیارد ریال بدهی داشت که از این مقدار، ۲۵ میلیارد ریال بدهی های جاری شهرداری، ۹ میلیارد ریال بدهی به دارایی، ۷ میلیارد ریال بدهی به تامین اجتماعی، ۸ میلیارد ریال بدهی مربوط به وام های بانکی اخذ شده، ۲ میلیارد ریال جریمه های پرونده های حقوقی، ۷ میلیارد ریال بدهی مربوط به وام های اخذ شده از اشخاص حقیقی و ۳۰ میلیارد ریال نیز بدهی های عمرانی شهرداری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لطف خدا و با برنامه ریزی های دقیق و مدون تا امروز بیش از ۷۶ میلیارد ریال از این بدهی ها را از محل درآمد های شهرداری در یکسال گذشته پرداخت نموده ایم.

شهردار کیلان گفت: هزینه های جاری و عمرانی شهرداری کیلان در این یک سال نیز، حدود ۶۰ میلیارد ریال بوده که حدود ۵۰ میلیارد از آن تسویه شده است.

وی افزود: ۱۰ میلیارد ریال از درآمد های شهرداری در این مدت کمک دولتی و مابقی درآمد ها نیز در شهر کسب شده و در این یکسال هیچ پولی از فروش زمین و منابع غیر مجاز کسب نشده است.

گودرزی راد گفت: سال گذشته و در ابتدای شورای پنجم، با ۵۰ الی ۶۰ مورد شکایت از مجموعه مدیریت شهری مواجه بودیم که علی رغم طرح شدن این شکایات قبل از حضور شورای پنجم و شهردار جدید، با توجه به ماهیت حقوقی این پرونده ها شهردار و شورای جدید باید پاسخگو بودند.

وی ادامه داد: متاسفانه پیگیری این پرونده ها در ابتدای مسیر خدمتگزاری وقت و انرژی قابل توجهی از مجموعه مدیریت شهری را به خود معطوف کرد.

گودرزی راد در رابطه با تحولات صورت گرفته در ساختار شهرداری کیلان نیز گفت: معتقدم اگر شفافیت در کارها باشد بیشتر مشکلات مرتفع خواهند شد و بر همین اساس تغییراتی را در راستای شفافیت ایجاد کردیم، روزی که به شهرداری کیلان آمدم در گام اول سمت هایی مانند امور قراردادها، اصناف و انفورماتیک و چندین سمت دیگر را که در قانون تعریف شده بودند را در شهرداری ایجاد کردم. در همین بخش حدود ۲ میلیارد ریال جهت خرید نرم افزار ها و آموزش پرسنل هزینه کردیم.

وی گفت: از وزیر کشور مجوز نوسازی را گرفتیم و منتظر مجوز شورای شهر برای آغاز کار هستیم.

کد خبر 4482010

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کیلان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا تمام مدرک‌های مالی خود را بارگذاری کرد تا تاییدیه لازم را دریافت کند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع رسیدگی به مدرک‌های ارسالی با بررسی تمام پرونده‌های جاری و پیشین باشگاه در سطح طلبکاران داخلی و خارجی آنها را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به AFC ارسال کرد.

همچنین خود اظهاری اعضای فصل جاری تیم مبنی بر دریافت مطالبات خود تا تاریخ دهم دی ماه ۱۴۰۲ نیز مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار گرفت و به AFC ارسال شد.

از این رو پرسپولیس هیچ پرونده جاری مالی ندارد و آنها تنها باید موارد مرتبط با واگذاری مالکیت به بخش خصوصی را تا عصر فردا بارگذاری کنند که مورد بررسی سه روزه کمیته صدور مجوز حرفه ای قرار بگیرد و نظر نهایی در این باره اعمال شود.

شایان ذکر است دوشنبه گذشته بلوک ۸۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس بالاخره در تالار فرابورس به فروش رفت تا کنسرسیوم بانکی به عنوان صاحبان اصلی این مجموعه انتخاب شوند.

کد خبر 6086065

دیگر خبرها

  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد