Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری صبح امروز از روند توسعه دانشگاه الزهزای ارومیه بازدید کرد همچنین ضمن تشکیل جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه و مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان به بررسی مشکلات این دانشگاه پرداخت.

وی با اشاره به اینکه آغاز به کار این دانشگاه به دلیل توجه ویژه به زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: همواره شروع سخت‌تر و مشکل تر از سایر مراحل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهسواری در‌ این ‌نشست ضمن آرزوی توفیق‌روز افزون برای ریاست این‌ دانشگاه، گفت: قدم های اول همیشه سخت بوده و شما مطمئن باشید در آینده ای نه‌چندان‌دور دانشگاه الزهرا ارومیه به دلیل ارتباط فرامرزی با کشورهای همسایه به یک ‌دانشگاه بین المللی در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: شاهد شیفتگی مردم آذربایجان غربی به مسائل علمی و پژوهشی و عبور از مسائل امنیتی می باشیم.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به اینکه دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگرپذیر استان بوده و در فصل بهار همواره یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران است تقویت زیرساخت‌های گردشگری آن در اولویت این اداره‌کل قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در این راستا یک مجتمع خدمات رفاهی دارای مغازه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی در سواحل دریاچه ارومیه احداث می‌شود.

او گفت: با جذب اعتبارات بیشتر در نظر است در آینده اقدامات گردشگری و زیرساختی دیگری نیز در سواحل دریاچه ارومیه برای رفاه حال گردشگران انجام شود.

دیگر خبرها

  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • درون اتاق جنگ ایران و لحظه آغاز حمله به اسرائیل
  • فردا قطعی برق در مناطقی ار ارومیه
  • مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی