Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریادار سیاری با بیان اینکه نسخه مقابله با جنگ نرم در قرآن است، گفت: قرآن برای تمام مشکلات جامعه امروز راه درمان ارایه کرده است. امروز تمام جامعه باید از این سند بالادستی استفاده می کنند و در عمل به مفاهیم قرآنی کوشا باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «امیر دریادار حبیب الله سیاری» در سی و هشتمین دور مسابقات سراسری قرآن کریم ارتش گفت: استکبار جهانی قبل از پیروزی انقلاب نیز در کشور ما منافعی را برای خود تعریف کرده بود و پس از پیروزی انقلاب نیز با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی، ترورها و جنگ تحمیلی سعی بر بازگشت به منافع خود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده ارتش خاطرنشان کرد: تهاجم، تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم اقداماتی بودند که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا 40 سال انجام دادند تا بتوانند منافع خود را دوباره کسب کنند.

 

دریادار سیاری ادامه داد: امروز آمریکا با هزینه های 800 تا 500 میلیارد دلاری پول هایی را صرف جنگ می کند تا بتواند به اهداف خود در ایران هراسی دست یابد. آمریکا با حربه ایران هراسی 800 میلیارد دلار اسلحه در منطقه می فروشد و منابع کشورهای اسلامی را به غارت می برد.

 

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه نگاه نفوذ و تسلط بر سایر کشورهای دیگر را نداشته است، گفت: تصرف جمهوری اسلامی هیچگاه تسلط بر کشورها نبوده است و ما هیچگاه به دنبال تصرف سرزمینی نبوده و نیستیم و این موضوع در دکترین ما جایگاهی ندارد، نفوذ ما در منطقه معنوی و اسلامی است.

 

دریادار سیاری با اشاره به فشار دشمن در ابعاد اقتصادی و فرهنگی خاطرنشان کرد: هدف از فشار اقتصادی و فرهنگی ایجاد بی ثباتی و بی امنیتی در کشور است. دشمن با استفاده از جنگ نرم می خواهد فکر ما را عوض کند و وقتی فکرها عوض شدند باورها تغییر می کنند و در پی آن تسلط در کشور آسان می شود و دیگر چیزی به عنوان ارزش های دینی وجود ندارد.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاوت جنگ نرم و جنگ سخت گفت: در جنگ سخت افراد کشته می شوند اما در جنگ نرم این مغزها هستند که از بین می رود و فکر آدم ها کشته می شود.

 

وی ادامه داد: هزینه های جنگ سخت زیاد است اما جنگ نرم هزینه زیادی برای دشمنان ندارد. استکبار جهانی فکر می کند ما نیاز به قیم و بزرگتر داریم آنها نمی خواهند عظمت ملت ایران را باور کنند.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه قرآن کتاب حیات و نسخه تمام مشکلات جامعه است، گفت: قرآن برای تمام مشکلات جامعه نسخه دارد، راه حل اختلافات قومی و مذهبی را اتحاد و وحدت می داند. برای برقراری امنیت و ثبات راه درمان ارایه می دهد. امروز نسخه مقابله با جنگ نرم در کتاب قرآن است.

 

وی در مورد ابزارهای تهاجم فرهنگی در جنگ نرم گفت: ابزار تهاجم فرهنگی در جنگ نرم رسانه، ماهواره، فضای مجازی است که البته به فرموده رهبر معظم انقلاب بصیرت قطب نمای حرکت در فضای غبارآلود امروز است.

 

وی در مورد اهمیت قرآن در زندگی روزمره اظهار کرد: تنها قرائت و مسابقات قرآنی کافی نیست بلکه عمل به قرآن مفید است. تمام جامعه باید از این سند بالادستی استفاده کنند. با تکیه بر قرآن می توانیم در مقابل ترفندهای دشمنان بایستیم و باید در جهت ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه تلاش کنیم و نوک این پیکان نیروهای مسلح هستند./

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور مشهد خراسان جنوبی هرمزگان کرمان خراسان جنوبي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری شبستان بجنورد خراسان شمالی امیر دریادار سیاری ارتش تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان