Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:03:11 GMT

11 هکتار از اراضي ملي قشم آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۲۱۷

11 هکتار از اراضي ملي قشم آزاد شد

خبرگزاري آريا - ‌قشم - ايرنا - مشاور امنيتي و انتظامي مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در سال 1397 بيش از 21 مورد زمين متصرفي در مجموع به وسعت بيش از 11 هکتار از اراضي ملي در اين جزيره رفع تصرف شد.

به گزارش ايرنا، ‌حسين رفيعي روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: ارزش اين زمين ها 61 ميليارد و 12ميليون ريال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين اراضي در شهر درگهان و روستاهاي تورگان، تولا، مُرادي، لافت، رمکان، گياهدان و باسعيدو رفع تصرف شد.
مشاور امنيتي و انتظامي مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصريح کرد: امسال 640 اکيپ گشت توسط واحد حفاظت از اراضي ملي سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت که طي آن 374 فقره پرونده براي متصرفان و 32 فقره پرونده براي تخلفات ساختماني تشکيل شد.
وي افزود: روند مبارزه با پديده زمين خواري در قشم با همکاري دادسرا، نيروهاي انتظامي و درياباني، بخشداران، دهياران، سازمان منطقه آزاد و اهالي جزيره قشم با جديت پيگيري مي شود.
جزيره قشم با وسعت يک هزار و 500 کيلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبي ايران به طول 135 کيلومتر و عرض ميانگين 11 کيلومتر در خليج فارس گسترده شده است و 300 کيلومتر خط ساحلي دارد.
شهرستان قشم شامل جزيره‌هاي قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود يکهزار و 628 کيلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دکتر سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت این سازمان، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند خدمت دیگری را در حوزه درمان و سلامت جامعه اروندنشین صورت داد.

وی افزود: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار، سازمان منطقه آزاد اروند اقداماتی را در راستای مرتفع ساختن نیاز جامعه هدف صورت داد.

مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: بر همین اساس و با همفکری و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.
موسوی یادآور شد: این دستگاه امروز با حضور کارشناسان معاونت‌های فرهنگی،اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد.
وی خاطرنشان کرد: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن