Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: مراسم افتتاح بزرگترین خانه دف کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

افشین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از مراسم افتتاح بزرگترین خانه دف در کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: این مراسم روز چهارشنبه 21 آذرماه ساعت 16 در سینما آزادی کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این مراسم از سوی حوزه هنری با هدف تقویت حوزه موسیقی سنتی برگزار می‌شود، گفت: مسئول این خانه دف یوسف شریفی از نوازندگان دف کرمانشاه است.

جشنواره موسیقی امیر جاهد برگزار می‌شودقطعه موسیقی"هنگامه نینوا" در سوگواره بین‌المللی عبرات درخشیدبرگزیدگان جشنواره موسیقی فارس معرفی شدند

آزادی با بیان اینکه حضور عموم مردم در این مراسم آزاد است، عنوان کرد: این مراسم با حضور هنرمندان، پیشکسوتان و موسیقیدانان مشهور استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تولید آثار فاخر و ارزشمند موسیقی را از اهداف تأسیس خانه دف دانست و افزود: دف از منطقه اورامانات سرچشمه می‌گیرد برای حفظ اصالت آن خانه‌ای دف افتتاح می‌شود که توانمندسازی هنرمندان موسیقی‌ سنتی در دستور کار حوزه هنری قرار دارد.

انتهای پیام/  ز

R41380/P41362/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نقد و بررسی کتاب به من نگو فرمانده برگزار شد