Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه در پاسخ به تجاوزگری تروریست‌ها و تلاش برای نفوذ به مراکز نظامی آنان را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش خبرنگار سانا، ارتش سوریه مواضع و محور‌های تحرکاتی تروریست‌ها را در اطراف شهرک معرکبه در حومه شمالی حماه هدف قرار داد، شماری از آنان را به هلاکت رساند و مهمات آنان را منهدم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های سوری همچنین تروریست‌های احرار الشام را در مخفیگاهشان در اطراف روستای تل الصخر هدف قرار دادند چرا که این تروریست‌ها آتش بس ادلب را نقض کرده بودند.

از سوی دیگر، نیرو‌های مهندسی سوری در جریان پاکسازی روستای نصیب در جنوب شرق درعا مقادیری سلاح و مهمات ساخت آمریکا که متعلق به تروریست‌ها بوده کشف و ضبط کردند.

نیرو‌های سوری با کشف انباری زیرزمینی در مناطق کشاورزی این روستا که در مرز اردن است مقادیر بسیاری سلاح و مهمات از جمله موشک، خمپاره، موشک‌های تاو آمریکایی، آر پی جی و بمب‌های دست ساز و مواد منفجره کشف کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه اردن گروه های تروریستی تسلیحات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام تسلیت به اسماعیل هنیه افزود: خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • مقایسه شدت حمله اسرائیل با چهارشنبه سوری در کرج ! |‌ تصاویر
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • گزارش آنروا از کشف بمب‌های عمل نکرده در مدارس غزه
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای