Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسری فتاحی در گفت و گو با خبرنگار برنا در مورد کسب مقام سوم تیم جوانان در مسابقات کشوری شمال کشور که در تبریز برگزار شد، گفت: پس از پایان مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان با کمک خانم محمودی مربی تیم با شش جلسه تمرین در هفته بچه ها به منظور شرکت در مسابقات جوانان آماده شدند.

سرمربی تیم هندبال جوانان بانوان کردستان اظهار داشت: ترکیب بازیکنان تشکیل دهنده تیم را هندبالیست های سنندجی تشکیل داده بودند که دو یار کمکی نیز از شهرستان بیجار به تیم اضافه و در مسابقات شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات همه برای قهرمانی و کسب مدال شرکت کرده بودند و این رقابت ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و به صورت دوره ای برگزار شد و در بازی اول مقابل تهران با وجود اشتباهات فردی و خستگی بازیکنان تیم شکست را پذیرفت.

فتاحی افزود: با کمک خداوند و تلاش بازیکنان بازی مقابل تیم های البرز و ارومیه را با برد پشت سر گذاشته و در بازی با ملایر دو بازیکن کلیدی تیم مصدوم شدند و تیم متحمل باخت شد.

سرمربی تیم هندبال جوانان بانوان کردستان عنوان کرد: تیم کردستان در بازی آخر مقابل تیم میزبان یعنی تبریز که قهرمان مسابقات شد، قرار گرفت و بازیکنان با همتی و غیرتی که داشتند توانستند ایم تیم را شکست دهند و مقام سوم را کسب کنند.

فتاحی در مورد هندبال بانوان در کردستان گفت: هندبال در این استان در بخش بانوان از شرایط خوبی برخوردار بوده و با وجود مدیریت جدید هیات و حمایت باشگاه کیمیا کاشت امید ها در این رشته بیش از پیش شده است.

او مشکلات هندبال در کردستان را اینگونه عنوان کرد و گفت: نبود امکانات سخت افزاری و کمک اموزشی بسیار کار مربیان را سخت کرده اما با این وجود بازیکنان شایستگی های خود را نشان داده اند.

فتاحی اظهار داشت: توجه به امر آموزش در هر بخشی بسیار مثمر ثمر بوده و می تواند سطح آمادگی بدنی و فکری بازیکنان را افزایش دهد که می طلبد در این قسمت سرمایه گذاری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال بانوان هیات هندبال استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم