Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طراوت صبح سه‌شنبه در جمع مدیران آموزش و پرورش اظهار داشت: حق منطقه جنگی برای همه کارمندان شاغل آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر، گناوه، دیلم و منطقه خارگ استان بوشهر برقرار شد.

وی ادامه داد: تاکنون حق منطقه جنگی برای همه کارمندان دولت در شهرستان‌های اعلام شده در آموزش و پرورش استان اجرایی نشده بود که با پیگیری های مدیرکل آموزش و پرورش استان این مهم مورد موافقت مسئولان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بیان داشت: با توجه به مکاتبات متعدد و پیگیری های مداوم آموزش و پرورش استان با وزارت آموزش و پرورش مبنی بر صدور احکام منطقه جنگی ٢٠ و ٢۵ درصد برای فرهنگیان مناطق تعیین شده این احکام صادر شد.

وی با بیان اینکه برقراری حق منطقه جنگی کارمندان دولت از درخواست‌های بحق کارمندان دولت در این شهرستان‌ها بود اظهار داشت: مقرر شده از اول شهریور ماه سال جاری در احکام حقوقی کارمندان لحاظ و از این پس در برگ حقوقی آنان پرداخت شود.

این مقام مسئول گفت: تمام سعی ما در مجموعه آموزش و پرورش استان بر این است که با انجام کارهای اداری در پایان آذرماه این مبلغ در حقوق کارمندان شهرستان های تعیین شده لحاظ شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: برقراری این حق موجب افزایش حقوق و مزایای کارمندان و نیز تقویت راندمان کاری و ایجاد انگیزه بیشتر در آنان می شود.

طراوت با اشاره به نامه ستادکل نیروهای مسلح ابراز داشت: در راستای اجرایی بند الف ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تعیین محدوده مناطق عملیاتی دفاع مقدس به منظور جبران عقب افتادگی استان‌ها تا پایان سال اول اجرای قانون به سازمان و امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس شهرستان های دیلم، گناوه، بوشهر و منطقه خارگ در استان بوشهر مشمول اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه فهرست این مناطق در هر دوره برنامه پنج ساله با پیشنهاد سازمان به تصویب هیأت وزیران رسیده است خاطرنشان کرد: فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا برای مشاغل تخصصی که شاغلین آنها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر هستند تا به میزان ۲۵ درصد امتیاز حقوق ثابت و برای سایر مشاغل تا ۲۰ درصد حقوق ثابت هرکدام از کارمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

کد خبر 4482028

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد