Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@11:28:06 GMT

حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۳۱۸

حضور قانونی یک بازنشسته در کمیته ملی پارالمپیک

یکی از بازنشستگان کمیته ملی پارالمپیک در حالی همچنان در محل این کمیته به فعالیتش ادامه می‌دهد که این کار به لحاظ قانونی مشکلی ندارد. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مهلت ترک محل خدمت توسط بازنشستگان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان روز 15 آذر به پایان رسید، اما هنوز برخی افراد همچنان در محل کارشان حضور دارند که البته این اقدام به لحاظ قانونی مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این افراد بازنشسته می‌توان به فریبا محمدیان در وزارت ورزش و جوانان و همچنین احمد ارشدی در کمیته ملی پارالمپیک اشاره کرد. محمدیان که در پست معاونت بانوان وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، روز جمعه زهرا موسوی را به عنوان سرپرست این معاونت جانشین خود دید. او در روزهای گذشته با وجود آنکه دیگر به عنوان معاون وزیر ورزش نیست، اما در محل وزارت ورزش حضور یافت و همین مسئله شائبه‌هایی را ایجاد کرد. نکته مهم در خصوص محمدیان این است که او با وجود آنکه دیگر حق هیچ امضایی ندارد، اما در حال تحویل امور محوله به موسوی است تا کار معاونت بانوان دچار هیچ خللی نشود.

خسروی‌وفا: برای ریاست کمیته ملی پارالمپیک از وزیر ورزش رخصت گرفتم/ از شنیدن خبر رفتن محمدیان شوکه شدم

 

در خصوص احمد ارشدی شرایط کمی متفاوت است. او که ذی‌حساب کمیته پارالمپیک بود، نامش در لیست افراد بازنشسته قرار داشت، اما با این وجود همچنان نامه‌ها و چک‌ها را امضا می‌کند که این کار غیر قانونی هم نیست. ارشدی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تقریباً یک ماه قبل آقای شهرام منکرسی به عنوان ذی‌حساب جدید به وزارت دارایی معرفی شد. با توجه به اینکه ذی‌حساب باید مورد تایید وزارت دارایی قرار بگیرد، هنوز حکم فعالیت منکرسی نیامده است.

وی ادامه داد: درست است که من بازنشسته هستم، اما با توجه به اینکه هنوز ذی‌حساب جدید رسماً کارش را آغاز نکرده، فعالیتم در کمیته پارالمپیک به لحاظ قانونی هیچ مشکلی ندارد. من باید امور مربوط را انجام دهم تا کار در شرایط قانونی به ذی‌حسابی جدید محول شود. در واقع هر روزی که فرد جدید از سوی وزارت دارایی معرفی شود، باید تغییر و تحول حساب‌ها را انجام دهیم و یک نسخه از آن در اختیار این وزارخانه قرار بگیرد. کار ذی‌حساب کمی متفاوت است و نباید اجازه داده شود که کار دستگاه در این بخش دچار مشکل شود. به همین دلیل فعلاً می‌توانم به لحاظ قانونی نامه‌ها و چک‌ها را امضا کنم.

به گزارش تسنیم، انتخابات کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه 24 دی ماه برگزار خواهد شد و شهرام منکرسی تنها کاندیدای پست خزانه‌داری این کمیته است.

انتهای پیام/

R1351/P1015135/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی پارالمپیک | NPC

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک NPC کمیته ملی پارالمپیک NPC

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ریاست غفور کارگری در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، این نشست به ریاست غفور کارگری رئیس و با حضور سید محمدپولادگر سرپرست کاروان، مریم کاظمی‌پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی‌ها، جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزرش‌های جانبازان و توان‌یابان و مدیران کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین در خصوص انجام تست‌های سنجش و نیز ارزیابی عملکرد ورزشکاران، شیوه تهیه مکمل‌ها و نحوه در اختیار قرار دادن آنها به ورزشکاران و سایر موارد گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • شرایط پارادوومیدانی برای پارالمپیک
  • بازنشسته شدن پیش از موعد یک هزار و ۷۴۷ کارگر مشاغل سخت در لرستان
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • انتصاب یک عضو جدید برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند