Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:43:27 GMT

قابلیت چت صوتی در اینستاگرام فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۳۸۶

قابلیت چت صوتی در اینستاگرام فعال شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک کرانچ ، اینستاگرام قابلیت ارسال چت صوتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. این درحالی است که چهار ماه قبل اخباری مبنی بر آزمایش ویژگی شبیه «واکی-تاکی» در این شبکه اجتماعی منتشر شد.

به هرحال این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پیام های صوتی را ضبط و برای دوستان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران اینستاگرام می توانند در قسمت direct messages از چت صوتی استفاده کنند.

در حال حاضر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام می توانند پیام های خصوصی با دوست خود را بررسی کنند و با نگه داشتن دکمه میکروفون پیام صوتی را ضبط کنند. به محض آنکه کاربر دکمه میکروفون را رها کند، پیام صوتی به صورت آنی ارسال می شود. البته کاربر می تواند با فشردن دکمه سطل زباله یا با استفاده از قابلیت Unsend اینستاگرام پیام مذکور را حذف کند.

 این قابلیت مشابه iMessage اپل است.

کاربران می توانند  پیام هایی به مدت یک دقیقه را ضبط کنند. همچنین پیام ها تاریخ انقضا ندارند بنابراین دریافت کننده می تواند به دفعات مختلف آن را گوش کند. قابلیت ارسال پیام صوتی اینستاگرام  برای دستگاه های اندروید و iOS عرضه شده است.

کد خبر 4482002 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه اینستاگرام نوآوری کاربران اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!

به گزارش خبرآنلاین، ابزار خلاصه‌ساز هوش مصنوعی وایبر چکیده‌ی واضح و مختصری ارائه می‌دهد که تصمیمات کلیدی، کارهای قابل انجام و موضوعات مهم گفت‌وگو را مشخص می‌کنند. وایبر تصور می‌کند که این ویژگی می‌تواند در بسیاری از سناریوهای رایج مفید باشد، مانند والدینی که با برنامه‌های پیچیده برای فعالیت‌های کودکانشان مواجه هستند، دوستانی که رویدادها را هماهنگ می‌کنند یا هم‌سفرانی که در مورد جزئیات سفر تصمیم می‌گیرند.

استفاده از این ویژگی بسیار آسان است. هنگام ورود به پیام‌های خوانده‌نشده، پیشنهادی برای مشاهده‌ی خلاصه‌ی گفت‌وگوها ارائه خواهد شد.

به نقل از زومیت، وایبر بر حفظ حریم خصوصی کاربران در طراحی این ویژگی تأکید می‌کند. خلاصه‌ی تولیدشده توسط هوش مصنوعی تنها برای کاربری قابل مشاهده خواهد بود که آن را درخواست داده است و هیچ جزئیات هویتی‌ای فراتر از نام کاربری را شامل نمی‌شود.

وایبر بیان می‌کند که محتوای گفت‌وگوها یا خلاصه‌های آن‌ها را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند و تجربه‌ای امن و محرمانه ارائه می‌دهد.

خلاصه‌ساز هوش مصنوعی به کاربران اپلیکیشن وایبر برای گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی در ایالات متحده، فیلیپین، اوکراین، ژاپن، بلغارستان و لهستان منتشر شده است و از بیش از ۵۰ زبان پشتیبانی می‌کند. به‌زودی کشورهای بیشتری اضافه خواهند شد.

هم‌اکنون ابزارهایی وجود دارند که توسط API چت‌بات ChatGPT پشتیبانی می‌شوند و امکان خلاصه‌کردن پیام‌ها را برای برخی از اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دهند، اما وایبر با ادغام مستقیم این ابزار در پیام‌رسان خود، وعده‌ی تجربه‌ی کاربری یکپارچه را داده است.

واتساپ و تلگرام نیز احتمالاً به‌زودی از ویژگی مشابه استفاده خواهند کرد که موجب پذیرش راحت‌تر آن در میان کاربران می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895840

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آپدیت جدید تلگرام دل کاربران را برد
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • هشدار شبکه شاد به کاربران: به پیام‌های درخواست ارسال اطلاعات اعتنا نکنید