Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر چند که فجرسپاسی شیراز در مکان یازدهم جدول لیگ دسته یک جای دارد، اما سرمربی موقت این تیم می‌گوید برای صعود به لیگ‌برتر امیدوار است.

اسماعیل زارع، سرمربی موقت فجرسپاسی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش برابر مس کرمان در هفته شانزدهم لیگ‌ دسته یک اظهار کرد: یک فوتبال سرعتی و فراتر از لیگ یک را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی حدس می‌زدیم که تیم مس کرمان، تیمی فیزیکی‌ است و بازی مستقیم انجام می‌دهد. ما مس کرمان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم از کجا می‌خواهند به دروازه ما نفوذ کنند. ما تمام راه‌های ممکن را بستیم. اما روی بی‌مسوولیتی برخی از بازیکنان در دو صحنه گل دریافت کردیم و بازی را واگذار کردیم. در نیمه اول ما موقعیت خاصی نداشتیم و تیم حریف صاحب موقعیت بود. ولی در نیمه دوم ما بازی را بهتر شروع کردیم و روی ضعف مس کرمان توانستیم یک گل به حریف بزنیم و بازی دست ما بود. در ادامه اما نتواستیم تمرکز لازم را داشته باشیم و در دقایق آخر گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

او ادامه داد: به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم اما حق تیم ما باخت نبود. با توجه به موقعیت‌های قطعی که داشتیم، بازی به سمت تیم ما می‌چربید اما نداشتن تمرکز و آمادگی ذهنی موجب شد تا در این بازی تن به شکست دهیم.

زارع در مورد شرایط باشگاه فجر در ادامه راه گفت: من فعلا مسوول فنی باشگاه فجر هستم و هنوز به عنوان سرمربی انتخاب نشده‌ام. آقای فلاح، مدیرعامل باشگاه این مسوولیت را به من دادند تا کارهای انتخاب بازیکن را انجام دهیم. برای یارگیری باید پول داشته باشیم. تیم‌های صدرنشین بیش‌تر به دنبال چنین بازیکنانی می‌روند چون پول و هزینه خرید این بازیکنان را دارند. ما سه چهار بازیکن خوب را برای تقویت تیم مد نظر داریم. بازیکنان خودمان روز به روز بهتر می‌شوند و شرایط بهتری را تجربه می‌کنند.

سرمربی موقت فجر در ادامه اضافه کرد: کار برای صعود به لیگ‌برتر سخت است. ما برای بهتر کردن شرایط خود نسبت به نیم فصل اول امید داریم؛ هیچ چیز هم در فوتبال غیر ممکن نیست. بعضی از اتفاقات فوتبال ممکن است به نفع یکی و به ضرر یکی دیگر باشد. ما امید صعود به لیگ‌برتر را داریم ولی ما برای ادامه راه نیاز به تقویت تیم و جذب بازیکن داریم. ما چند مصدوم داریم که برای ادامه راه باید برای آن‌ها جایگزین داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما فیلم‌های بازی ما را ببینید، در هر بازی موقعیت ایجاد می‌کنیم و در ضربات آخر مقداری ضعیف عمل می‌کنیم. در بازی‌های بیرون خانه نیز بهتر از داخل خانه بودیم. باید در ادامه راه تیم به یک خودباوری جمعی برسد تا بتواند نتایج بهتری بگیرد.

اسماعیل زارع در پایان خاطرنشان کرد: از هوادارن درخواست دارم مقداری صبور باشند. تا دقیقه ۹۰ تشویق و حمایت کنند. بعد از دقیقه‌ ۹۰ هر گله‌ای  که دارند بیان کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فجرسپاسی لیگ دسته یک فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به برتری پرگل رسید.

به گزارش ایسنا، صنعت نفت آبادان امروز (۳۰ فروردین) در خانه پذیرای پرسپولیس بود. این دیدار با حساب ۳ بر صفر به سود شاگردان اوسمار به پایان رسید. دانیال اسماعیلی‌فر، عیسی آل کثیر و حسین کنعانی‌زادگان زننده گل های پرسپولیس در این بازی بودند.

پرسپولیس با این برد، ۵۲ امتیازی شد و تا پیش از بازی فردای استقلال و شمس آذر، موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

صنعت نفت هم که وضعیت خوبی در جدول ندارد، همچنان با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

tags # پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول