Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول انجمن ضایع نخاعی مازندران گفت: مناسب‌سازی برای تردد معلولان جزء اولویت‌های مسئولان استانی و شهری نیست. بنیامین محسنی ساوری در گفت‌وگوی با خبرنگار بلاغ،‌در ارتباط با مناسب‌سازی تردد معلولان، اظهار کرد: مناسب‌سازی برای تردد معلولان به عنوان اولویت محسوب نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه به صورت کلی وضعیت مناسب‌سازی برای تردد معلولان و افراد دارای نیازهای ویژه چندان مناسب نیست، تصریح کرد: تحرکاتی در استان مازندران انجام شده اما نتیجه آن برای معلولان و افراد کم توان جسمی رضایت بخش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول انجمن ضایع نخاعی مازندران با اعلام اینکه در بسیاری از نقاط استان مازندران، زمینه تردد مناسب که جز حداقل نیازهای این جامعه است فراهم نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در برخی از مسیرها به دلیل عدم توجه به معلولیت جامعه مجبور هستیم مساحت‌مان را دور کنیم.

وی با اعلام اینکه برخی از مسئولان به اذعان خودشان نسبت به ایجاد رمپ اقدام می‌کنند، افزود: این رمپ‌ها نه تنها استانداردهای لازم را طی نکرده است بلکه حتی افراد سالم هم اگر از این رمپ‌ها استفاده کنند، به شدت دچار مشکل می‌شوند.

محسنی خاطرنشان کرد:ساماندهی و مناسب‌سازی به عنوان دغدغه اول مسئولان شهری استان قرار گیرد و مناسب‌سازی را وظیفه خودشان بدانند و اگر قرار است کاری در این ارتباط انجام شود، استانداردهای لازم رعایت شود.

وی با اعلام اینکه در برخی از مسیرهای که برای تردد افراد کم بینا در شهر ساری مناسب‌سازی شده است، به دلیل عدم دقت مناسب، برخی از این موزائيک‌ها فرد نابینا را به سمت تیر برق هدایت می‌کند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که دغدغه چندانی در این زمینه وجود ندارد.

محسنی با اعلام اینکه بهترین وضعیت شهرسازی را حداقل در حال حاضر در شهر ساری داریم، گفت: بنده به یک معلول ضایع نخاعی مشاور شهردار هستم و اعلام کردم که اگر پروژه‌های که قرار است به بهره‌برداری برسد باید به امضاء ما برسد و الان این اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: پروژه‌های شهرداری ساری پس از تایید این انجمن باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری

کوتاه شدن سفر‌های درون شهری و صرفه جویی در مصرف سوخت که در نهایت منجر به کاهش آلودگی پایتخت می‌شود، از جمله موضوعاتی است که مدیریت شهری ششم با اولویت آن را پیگیری می‌کند.

پروژه پل دور برگردان بزرگراه شهید باقری هم با هدف ایمن سازی تردد، روان سازی ترافیک و کوتاه شدن سفر‌های درون شهری عملیاتی شده است و هادی حق بین در روز‌های اخیر با بازدید از این پروژه آن را از طرح‌های مهم مناطق ۴ و ۸ دانست و گفت که اصلاح تقاطع‌های ناقص و ایجاد دسترسی‌های جدید در محور‌های مواصلاتی پایتخت از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری است که بهره برداری از آنها سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان می‌شود.

به گفته او با توجه به ایام نوروز و خلوتی معابر نصب سازه‌های این پروژه در حال انجام است. سازه فولادی پل دوربرگردان باقری جانبازان، با عرشه ۴۸۰ تنی، به کمک ۲ جرثقیل ۱۰۰ و ۱۶۰ تنی هم اکنون در حال نصب است.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری باز است
  • چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • مشارکت در طرح‌های اقتصادی، از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • «جای ما اینجاست!» روی ایستگاه‌های بازیافت اصفهان نقش بست