Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:04:24 GMT

افزایش قاچاق دام سنگین به علت ممنوعیت صادرات

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۵۷۰

 سید احمد مقدسی درباره دلایل افزایش قیمت گوشت گوساله در بازار اظهارداشت: قیمت این نوع گوشت در واحدهای دامداری افزایشی نداشته است ولی همچنان شاهد فاصله قیمت بین تولید تا مصرف هستیم.

وی با اشاره به قاچاق دام از کشور، اضافه کرد: طی ٤ تا ٥ ماه گذشته، هرکیلوگرم گوساله زنده بین ٢٠ تا ٢٢ هزارتومان عرضه شده و این عدد سال گذشته بین ١٨ تا ٢٠ هزارتومان بوده است به عبارتی تنها ١٠ درصد در این زمینه شاهد افزایش قیمت بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران دلیل اصلی گرانی گوشت را قاچاق دام عنوان کرد و افزود: نوسانات قیمت ارز جذابیت هایی برای این کار ایجاد کرد ضمن اینکه صادرات دام از جمله دام سنگین ممنوع شد که در پی این مساله قاچاق افزایش یافت و می توان گفت همین امر باعث تغییرات قیمتی شده است.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تصویب قیمت ٢٠٠٠ تومان برای هرکیلوگرم شیرخام عنوان کرد: قیمت پایه شیرخام درب دامداری با چربی ٣.٢ درصد و پروتئین ٣ درصد ٢٠٠٠ تومان برای هر کیلوگرم تعیین شده که کرایه حمل و جوایز چربی و پروتئین نیز به این عدد اضافه می شود، به ازای دهم چربی یا پروتئین بیشتر از میزان مشخص، ٢٠ تومان پاداش داده می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که قیمت نهاده ها تغییر نکند، نرخ تعیین شده، نرخ مطلوبی است و ما مشکلی نداریم. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: افزایش قیمت گوشت قاچاق گرانی ارز قاچاق ممنوعیت صادرات دام سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • صادرات طلای سرخ به ۴۰۰ تن می‌رسد