Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر امور اقدام دولتی و حسابرسی دولت فرانسه اعلام کرد، پیشنهادات ارائه شده از سوی رئیس جمهوری برای مقابله با بحران اقتصادی و اجتماعی در کشور هزینه‌ای بالغ بر ۹.۱ تا ۱۱.۴ میلیارد دلار در بر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اولیویه دوسو، معاون وزیر امور اقدام دولتی و حسابرسی گفت‌: هزینه‌های برنامه‌های ارائه شده از سوی امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه بالغ بر ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ تا ۱۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود. ما در حال حاضر به دنبال تعیین دقیق این هزینه هستیم تا منابع مالی لازم را تامین کنیم.

ماکرون روز دوشنبه در سخنرانی تلویزیونی خود خطاب به ملت وضعیت فوق‌العاده اجتماعی و اقتصادی در واکنش به تظاهرات مردمی اعلام کرد.

وی از دولت خواست تا اقداماتی را در جهت حل بحران موجود اقتصادی و اجتماعی که باعث به راه افتادن موجی از اعتراضات شده،‌ ارائه کند.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین وعده افزایش دستمزدها را داده و از کمپانی‌ها خواست تا پاداش کارگران را افزایش دهند.

معاون وزیر امور کشور در امور اقدام دولتی و حسابرسی همچنین ادامه داد: نقش رئیس جمهوری برای تعیین این مساله است و نقش دولت تحقق و اجرای آن.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جلیقه زردها فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری همدان، در پی بازدید سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار که مدیر کل امور اقتصادی استانداری، مدیر کل دامپزشکی استان و تعدادی از مدیران استانی نیز وی را همراهی می‌کردند، جلسه‌ بررسی مسائل ساماندهی میدان عرضه دام اتحادیه دامداران استان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: میدان عرضه دام نقش مهمی در کنترل، ورود و خروج دام به استان، شناسایی دام قاچاق و جلوگیری از عرضه غیر بهداشتی دام دارد که لازم است کنترل و نظارت مستمر انجام پذیرد.

وی افزود: دامداران، قصابان و متولیان میدان عرضه دام باید در شناسایی و حذف واسطه‌گران این حوزه همکاری لازم را داشته باشند؛ با افرادی که به صورت غیرقانونی در حاشیه شهر اقدام به فروش و ذبح دام کنند قطعاً برخورد قانونی انجام خواهد شد.

این میدان همه‌روزه بخش عمده‌ای از نیازهای گوشت قرمز بازار همدان را تأمین می‌کند، در نتیجه باید مستمراً از حیث رعایت نکات بهداشتی و سطح قیمت عرضه مورد بازرسی و نظارت قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد تمامی افراد فعال در میدان دام شناسنامه‌دار و با کارت شناسایی معتبر فعالیت نمایند همچنین خرید و فروش دام در میدان دام صرفاً با صدور فاکتور معتبر مجاز خواهد بود.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227833 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان نهاده های دامی نهاده‌های دام وطیور

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول