Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی وزارت بهداشت طی بازدیدی از مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره 13 رشت، بهبود فضای فیزیکی مرکز مذکور را با توجه به فرسوده بودن زیر ساخت ها ی آن، مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی رضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره 13 رشت (مرکز سید الشهدا)، ضمن بررسی مراقبت‌های بهداشتی ارایه شده در مرکز، روند ارایه خدمات رایگان سلامت را با حضور صاحبان فرایند مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهبود فضای فیزیکی مرکز مذکور را با توجه به فرسوده بودن زیر ساخت‌های این مرکز، مورد تاکید قرار داد و تسریع در ارتقای فضای فیزیکی موجود را در کوتاهترین زمان ممکن، خواستار شد.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت در ادامه نحوه ارایه مراقبت‌های بهداشتی را ارزیابی و بر ارایه خدمات موثر به مادران باردار، نوزادان و ارتقای خدمات بهداشت روان به شهروندان و  توسعه مراقبت ها به منظور کنترل عوامل بیماری زا مانند؛ فشارخون و دیابت تاکید کرد.

 رئیسی در پایان ضمن بازدید از چگونگی شکل گیری واحدهای مرکز، طی گفت و گویی با کارشناسان مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شماره 13 از نزدیک با مسایل و مشکلات آنها آشنا شد.

لازم به ذکر است، جمعیت کل مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شماره 13 رشت 29 هزار و نهصد و هفتاد و چهار نفر و تعداد جمعیت روستایی این مرکز 9 هزار و ششصد و هفتاد نفر است. این مرکز دارای یک پایگاه شهری، پنچ خانه بهداشت و سه پزشک ( 2 پزشک خانواده و یک پزشک شهری ) و 43 نفر پرسنل است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پزشک پزشک خانواده شهری و روستایی وزارت بهداشت خدمات منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران