Web Analytics Made Easy - Statcounter

گلعلی بابایی از برگزاری جشن امضای سه اثرش در نمایشگاه کتاب بیروت خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، گلعلی بابایی، نویسنده از برگزاری مراسم جشن امضای سه اثرش در نمایشگاه کتاب بیروت خبر داد و گفت: «در هاله‌ای از غبار» زندگی‌نامه حاج احمد متوسلیان، «ماه همراه بچه هاست» زندگینامه شهید حاج محمد ابراهیم همت، «پیغام ماهی‌ها» زندگینامه شهید حاج حسین همدانی از جمله آثارم است که به زبان عربی ترجمه شده‌اند و قرار است در نمایشگاه کتاب بیروت رونمایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ خوشبختانه استقبال از کتاب‌های دفاع مقدس و ادبیات پایداری ایران در خارج از مرزها به ویژه در لبنان و سوریه بی‌سابقه بوده است.

بابایی تصریح کرد: این برنامه پنجشنبه، 22 آذر مصادف با 13 دسامبر 2018 ساعت 19 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گلعلی بابایی بابایی بیروت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم اندیشی با آقای رئیس‌جمهور داشتیم. یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بسبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود:  دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم. 

وزیر ارشاد گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. 

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد. انشاالله در 100 جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • بیروت ؛ ابراهیم معلوف
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها عرضه شد