Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ تردد وسایل نقلیه فرسوده و دودزا یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا به شمار می‌رود.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از تردد بونکر سیمان دودزا در اتوبان ستاری تهران را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

بیشتر بخوانید: دودهای سیاه اتوبوس برفراز آسمان + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/   فیلمی از تردد بونکر سیمان دودزا در تهران   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود

 به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • پایتخت خنک می‌شود
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • لحظه وقوع صاعقه در آسمان روستای حصار به روایت تصاویر
  • بازگشایی ترمینال سرخه حصار دغدغه ساکنان شرق پایتخت شد
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان