Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:04:04 GMT

همدانی: گل خداداد به استرالیا مرا نمی‌سوزاند!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۶۲۳

همدانی: گل خداداد به استرالیا مرا نمی‌سوزاند!

پیشکسوت استقلال اعلام کرد برخی افراد درگیری اش با خداداد عزیزی در دربی هنرمندان را بزرگ کرده اند.

به گزارش "ورزش‌سه"، چند روز قبل بود که یک دیدار خیریه میان هنرمندان استقلالی و پرسپولیسی انجام شد. در این مسابقه که موسوم به دربی هنرمندان بود برخی فوتبالیست های سابق تیم ملی نیز حضور پیدا کردند و در جریان مسابقه درگیری خداداد عزیزی و ستار همدانی بازتاب گسترده ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از صحبت های خداداد عزیزی در این باره حالا ستار همدانی هم می گوید که مشکلی با حماسه ساز ملبورن ندارد. او گفت: «متاسفانه برخی افراد که منتظر حاشیه سازی هستند، آن درگیری را خیلی بزرگ کردند. مساله من و خداداد چیز خاصی نبود و هیچ مشکلی هم با هم نداریم. یک بحثی بود و تمام شد و رفت.»


پیشکسوت استقلال که زیاد علاقه ای به صحبت درباره این درگیری ندارد، درباره اینکه خداداد گفته گلش به استرالیا برخی را می سوزاندبیان کرد: «اگر منظور خداداد من باشم، چرا باید گلش به استرالیا اذیتم کند؟ همه ما به او افتخار می‌کنیم و من مثل بقیه ایرانی‌های دیگر، آن موقع خوشحال شدم. درست است که آن مقطع تیم ملی نبودم اما پس از آن به تیم ملی دعوت شدم و در کنار خداداد بازی کردم. بهتر است دیگر به این مسائل نپردازیم.»

خداداد عزیزی (سرمربی) ستار همدانی(مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خداداد عزیزی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • نماهنگ/شریک جرم
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا