Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@14:42:51 GMT

میرلوحی: مخالفان برجام امروز مخالف FATF شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۷۶۴۳

خرداد: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تصویب لایحه FATF به معنای وابستگی به خارج از کشور و قدرت‌ها نیست؛ ما برای زندگی در فضای بین‌الملل و ایجاد سلامت کار و جلوگیری از پولشویی در کشور نیازمند این لایحه هستیم.
محمود میرلوحی اظهار کرد: همه موضوعات در دنیا مخالفان و موافقان خود را دارد. وجود اختلاف اشکالی ندارد؛ اما مهم است تا تصمیمات گرفته شده در مورد آن موضوع از راه تدبیر و عقل اخذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط برای موضوع FATF هم صدق می کند. امیدواریم مسیری که این لایحه در مجلس و شورای نگهبان طی می‌کند، مسیر عقلانیت و حمایت از منافع ملی باشد.
این فعال سیاسی افزود: تصویب این لایحه به معنای وابستگی به خارج از کشور و قدرت‌ها نیست؛ ما برای زندگی در فضای بین‌الملل و ایجاد سلامت کار و جلوگیری از پولشویی در کشور نیازمند این لایحه هستیم. متاسفانه عده‌ای این لایحه را خلاف منفعت ملی می‌دانند و یا شاید نان و فرصت پیشرفت‌شان را در عدم همکاری با دنیا می‌دانند. این جریان در ۱۵ سال اخیر به دنبال گفت‌و گو با دنیا نیست و حتی با تفاهم داخلی هم مخالف هستند.
میرلوحی ادامه داد: همان کسانی که با برجام مخالف بودند امروز با FATF  هم مخالفت می کنند، اما افکار عمومی امروز بیش از همیشه تعامل با دنیا را پذیرفته است. اگر بخواهیم شیطنت‌های قدرت‌هایی مثل آمریکا، اسرائیل و عربستان جوان را خنثی کنیم باید با دنیا تعامل داشته باشیم. ایران هراسی پروژه‌ای است که کشورهای یاد شده به دنبال آن هستند و دوری از توافقنامه‌های بین‌المللی باعث می‌شود تا آنان به راحتی بتوانند پروژه مذکور را به انجام برسانند.

برچسب ها: میرلوحی ، FATF ، برجام

منبع: خرداد

کلیدواژه: میرلوحی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت

به گزارش جام جم آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به دلیل سفر آیت الله رییسی به سریلانکا و با حضور وزرا و اعضای کابینه تشکیل شد که مصوباتی داشت.

وی افزود: به منظور نظارت مؤثرتر بر بازار، لایحه اصلاحیه‌ای از سوی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات ارائه شد که در جلسه امروز این لایحه تصویب شد.

سخنگوی دولت عنوان کرد: یک مصوبه دیگر به پیشنهاد بانک مرکزی تصویب افزایش سهمیه ایران در صندوق بین‌ المللی پول بود.

بهادری‌جهرمی بیان کرد: آیین نامه مهارت محور شدن آموزش و پررش و حرکت به سمت فنی و حرفه ای تر شدن تصویب شد و به زودی ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ مورد نیاز امسال منابع ارزی برای دارو و کالای اساسی در دولت انجام و تصویب شده بود.

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است