Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - کلنگ پروژه گازرساني به دو روستاي بخش سردار جنگل از توابع شهرستان رودسر در غرب استان گيلان به زمين زده شد.

گزارش روز سه شنبه روابط عمومي فرمانداري فومن به ايرنا حاکيست؛ حسين اکبر مديرعامل شرکت گاز گيلان در اين مراسم بيان داشت: امروز يکي از روزهاي خوب براي همکارانم در شرکت گاز است و از فرماندار و نماينده شهرستان بابت پيگيري مجدانه اين پروژه قدرداني مي‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبر تصريح کرد: اين پروژه از تيرماه بايد آغاز به کار مي کرد اما متأسفانه به دليل عدم تأمين اقلام کالايي به تعويق افتاد.
وي يادآور شد: براي دو روستاي فومن 110 علمک در نظر گرفته شده و طول شبکه‌ هفت کيلومتر است که اميدواريم در سريعترين زمان ممکن انجام ‌شود تا شعله هاي گاز گرمابخش مردم اين روستاها باشد.
حجت‌الاسلام افتخاري نماينده فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم با قدرداني بابت کلنگ زني اين پروژه با اشاره به اينکه در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب شاهد رشد و توسعه کشور هستيم، گفت: اگرچه همواره در کنار خوشي‌ها، تلخي هايي نيز وجود دارد اما همه خدمات سبب سربلندي نظام اسلامي است.
وي با يادآوري اينکه گازرساني به اين دو روستا همواره دغدغه مردم و مسئولان بوده و خوشحاليم که اين کار امروز آغاز شد، افزود: مجموعه شهرستان به طور جدي پيگير رفع مشکلات مردم هستند و باتوجه به پيچ و خم هاي اداري رفع برخي مشکلات در کوتاه مدت ممکن نيست و رايزني اخير در تهران که باهمراهي فرمانداران شفت و فومن برگزار شد، بابت همين مشکلات موجود بود.
وي ادامه داد: اقدامات سه سال اخير، بي سابقه بوده و اگر در گذشته اين خدمات صورت مي گرفت امروز وقتمان را براي گازرساني دو روستا نمي‌گذاشتيم.
فومن با دو بخش مرکزي و سردارجنگل در 25 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان واقع است. بر اساس آخرين سرشماري اين شهرستان 92 هزار و 310 نفر جمعيت دارد که از اين تعداد، 54 هزار و 439 نفر شامل 18 هزار و 675 خانوار در مناطق روستايي ساکن هستند.
پس از اتمام اين پروژه تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار شهرستان فومن از نعمت گاز برخوردار مي‌شوند و درصد گازرساني روستايي در شهرستان به 99.8 درصد مي رسد.
7296/2007/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز