Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، روزنامه الوطن سوریه با اعلام این‌که حکم اعدام ده‌ها سرکرده گروه‌های تروریستی صادر شده است، گزارش داد که «محمد حسین الشرع» ملقب به «أبو محمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی «تحریر الشام» و «عصام بویضانی» ملقب به «أبوهمام» ‌سرکرده «جیش الاسلام» و «عبدالناصر الشمیر» سرکرده «فیلق الرحمن» از جمله محکومان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این روزنامه، حکم صادره مشمول بیش از ۴۰ متهم می‌شود که اکثریت آنها از حومه شرقی دمشق بوده و جرم آنها بمباران محله‌های این شهر و کشتار و هدف قرار دادن شهروندان غیر نظامی از جمله زنان و کودکان است.

فهرست اتهام‌های مندرج در حکم صادره شامل حمل مواد منفجره به قصد گسترش وحشت و ارتکاب جنایت علیه دولت است که این خود نیز موجب گسترش دامنه جنایت‌ها و ایجاد خطر برای دولت و جامعه شده است.

در این حکم، هفت متهم از شهر «العباده» در ریف دمشق از جمله «عباده دیب»، «احمد و محمد حسن» و نیز «عمر و احمد درویش» و ۹ متهم از شهر «العتیبه» از جمله «احمد و ماهر الشیخ»، «مالک عبدالرحمن» و «زیاد الکیلانی» و نیز پنج نفر از «دوما» و پنج نفر از «جربا» نیز حضور دارند.

حکم صادره تمام محکومان را به پرداخت مبالغ هنگفت برای هر فرد مصیبت‌دیده و پرداخت هزینه‌های درمان آسیب‌دیدگان مکلف کرده و بر سلب حقوق شهروندی و اخراج این متهمان تأکید کرده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعدام تروریست ها جنایت دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام واحدیان در این مراسم جوانمردی و شجاعت را از ویژگی‌های این شهداپ خواند و گفت: امروز روحیه جهاد و ایثار و فداکاری شهدای ما در میدان، دشمنان را در همه ابعاد به عقب رانده است.


وی با بیان اینکه، این روحیه شهدای ما الهام یافته از مکتب اباعبدالله الحسین (ع) است افزود: تا زمانی که جوانان ما با این روحیه و ولایت پذیری و دفاع از مظلوم را حفظ کنند؛ دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نخواهند توانست به ایران اسلامی ضربه وارد کند.


مداحی، حضور خادمان رضوی و هم نوایی صلوات خاصه امام رضا (ع)، اهداء لوح به خانواده‌های شهدای مدافع امنیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • تکرار جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان‌های غزه
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • کنعانی: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست
  • آماده باش نیروهای امداد و نجات به دنبال صدور هشدار نارنجی
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • باید پایان جنگ در غزه را اعلام کنیم؛ شکست خوردیم