Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهو جوانمردی در خصوص آغاز اردوی تیم جوانان، اظهار داشت: اردوی این تیم از ۱۶ آذر ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شده که نفرات دعوت شده به این مرحله، از مسابقات قهرمانی کشور در اردبیل انتخاب شده اند. اردونشینان در دو گروه تمرینات خود را ادامه می دهند و پس از حضور دو هفته ای هر گروه، نفراتی که از شرایط بهتر و ایده آل تری برخوردار باشند، در اردوی بعدی تیم ملی جوانان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نفرات برتر دو گروه اردوی مرحله نخست (۱۶ آذرماه تا ۷ دی ماه)، به صورت منظم تحت نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت و در اردوهای متعددی حضور خواهند داشت تا آمادگی کامل را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان که در اوایل خرداد ماه برگزار خواهد شد، داشته باشند.

جوانمردی سرمایه گذاری روی ملی پوشان رده سنی جوانان را موثر خواند و تاکید کرد: با توجه به اینکه این رده پشتوانه اصلی تیم ملی بزرگسالان محسوب می شود، از اهمیت خاصی برای فدراسیون وزنه برداری برخوردار است. نفرات مستعد در این رده شناسایی و تحت تمرینات و اردوهای منظم قرار می گیرند که در سالهای آتی جایگزین نفرات اصلی تیم ملی باشند.

مربی تیم وزنه برداری جوانان در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی تیم دفاع از عنوان قهرمانی جهان است که سال گذشته به دست آمد. امسال هم با برنامه ریزی، همکاری لازم و با حضور چهره های جدید در کنار نفراتی از تیم سال گذشته، در رقابتهای جوانان جهان به دنبال کسب بهترین نتیجه خواهیم بود.

کد خبر 4481970

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی تدارکاتی جوانان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دیدار دو ساعته معاون وزیر ورزش با رئیس فدراسیون و ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان