Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@10:54:32 GMT

پژوهشگران برتر دانشگاه خواجه نصیر معرفی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۱۳۲

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: پژوهشگران برتر این دانشگاه همزمان با هفته پژوهش معرفی می شوند.

به گزارش مهر، محمد طالعی گفت: مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه ۲۶ آذرماه برگزار می شود که در این مراسم از ۷ پژوهشگر تقدیر خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم از ۳ دانشجوی برتر در حوزه پژوهشی نیز تقدیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: پژوهشگران برتر این دانشگاه در حوزه های کتاب، انتشار مقالات بین المللی، طرح های تحقیقاتی و فعالیت های فناورانه انتخاب شده اند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور در مجتمع آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور ۴۵ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

یعقوب علیپور، مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره نفرات برتر این رقابت‌ها و چگونگی برگزاری مسابقات توضیح داد: در بخش انفرادی نعمت میراحمدی و محمد یادسار از فارس و پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز تیم بوشهر متشکل از عبدالعلی ستوده‌خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و زهرا انصاری مقام اول، تیم زاگرس فارس با حضور علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی مقام دوم و تیم رامجرد مرودشت فارس با حضور جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر نیز به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سه استان برگزار شد، اضافه کرد: میدان تراپ با کیفیت دانشگاه نیز با رضایت ورزشکاران، عاملی برای عملکرد مناسب بازیکنان و بالا بردن سطح کیفی مسابقات بود.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد:‌ مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حمایت و همکاری این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل محیط‌زیست استان و نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، سالن سلف‌سرویس، پیست تارتان، زمین چمن، زمین والیبال ساحلی و ... است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌واسطه دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مطلوب، هر سال میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی دانشجویی و غیردانشجویی در مقطع استانی، منطقه‌ای و کشوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه خواجه نصیر در حمایت از وعده صادق
  • اجتماع دانشگاهیان در دانشگاه‌های تهران علیه اسرائیل
  • مرمت حمام خواجه نصیر در مراغه
  • تلاش برای مرمت حمام خواجه نصیر مراغه
  • تقدیر دانشگاه خواجه نصیر از حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • تقدیر دانشگاه خواجه نصیر از حمله غیورمردان سپاه به رژیم صهیونیستی
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند