Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پلیس فرانسه از بازداشت بیش از ۴ هزار معترض در جریان تظاهرات جلیقه زرد‌ها در این کشور خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، پلیس فرانسه گزارش داده که از زمان آغاز تظاهرات «جلیقه زردها» در این کشور از روز ۱۷ نوامبر تاکنون بیش از ۴ هزار نفر بازداشت شده‌اند.

روز شنبه ۱۷ ماه نوامبر حدود ۳۰۰ هزار نفر تحت عنوان گروه موسوم به «جلیقه زردها» تظاهرات خود را در سراسر فرانسه در اعتراض به افزایش بهای سوخت آغاز کردند و این تظاهرات تاکنون ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته و در پی شدت گرفتن تظاهرات جلیقه زردها، دولت فرانسه پس از یک نشست اضطراری خواستار برگزاری نشست با معترضان شد، اما جلیقه زرد‌ها این نشست را رد کردند و نخست وزیر فرانسه نیز اعلام کرد که طرح افزایش بهای سوخت ۶ ماه به تأخیر خواهد افتاد.

اما این تأخیر ۶ ماهه نیز موفق به متقاعد کردن معترضان نشد و با ادامه یافتن تظاهرات دولت فرانسه این طرح را به طور کلی لغو کرد.

با وجود لغو این طرح روز شنبه تظاهرات در سراسر فرانسه با شدت بیشتری دنبال شد و اتحادیه‌ها از بخش‌های مختلف به این تظاهرات پیوستند و معترضان با سر دادن شعار‌هایی خواستار کناره‌گیری مکرون شدند.

شب گذشته مکرون طی یک سخنرانی تلویزیونی ضمن بیان این مطلب که حالت اضطراری در سطوح اقتصادی و اجتماعی اعلام خواهد کرد وعده افزایش دستمزد‌ها در این کشور را داد.

مکرون همچنین از بازنگری در قوانین سیستم مالیاتی و دستمزد‌ها خبر داد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرانسه تظاهرات جلیقه زرد امانوئل مکرون پلیس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» اعلام کرد کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا در آمریکا به خاطر ادامه تظاهرات‌های ضداسرائیلی مجازی شده است.

 منابع رسانه‌ای اعلام کردند تظاهراتی گسترده مقابل دانشگاه کلمبیا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده که خواستار توقف جنگ و نسل‌کشی علیه غزه بودند، برگزار شده است.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس آمریکا اعلام کرد که 133 نفر از دانشجویان معترض به جنگ علیه غزه در داخل دانشگاه کلمبیا بازداشت شدند.

چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزهتجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا