Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - معاون بازآفريني شهري و مسکن راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: طبقات ضعيف و کم درآمد جامعه از شرايط برخورداري از مسکن مناسب به شکل رايگان و با قيمت بسيار پايين بهره‌ مند مي شوند.

به گزارش ايرنا ، شهرام باباخاني روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در کنار مددجويان کميته امداد و بهزيستي پيشنهاد شده مسکن به شرط بهره‌ برداري بدون انتقال مالکيت براي اقشار نيازمند هم احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باباخاني اظهار داشت: مقرر شده در ماه‌ هاي آينده در حوزه تکميل مسکن مهر و ساخت مسکن بويژه براي اقشار محروم تدبيري مناسب انديشيده شود تا اقشار مختلف جامعه از سرپناه مناسب بهره‌ مند شوند.
معاون بازآفريني شهري و مسکن راه و شهرسازي استان اردبيل در مورد شايعه مسکن مهر خالي و فاقد متقاضي نيز بيان کرد: تنها در شهر گيوي بالا 52 واحد مسکن احداث شده که فاقد متقاضي است و در بقيه شهرستان ‌ها مسکن مهر داراي متقاضي مي باشد.
باباخاني درباره کيفيت ساخت مسکن مهر و نظارت دقيق سازمان نظام مهندسي به اين واحدها افزود: مسکن مهر اردبيل از لحاظ طراحي ، اسکلت و سفت کاري از کيفيت مناسب برخوردار است و هم در بخش نازک ‌کاري پروژه ‌ها قابل قبول به نظر مي‌ رسد.
او درباره آخرين وضعيت مسکن و افزايش قيمت هم اظهار داشت: افزايش قيمت مسکن، زمين و اجاره بها در مقايسه با ديگر استان ها افزايش بيشتري نداشته است.
او افزود: پيش‌ بيني مي‌ شود در ماه ‌هاي آينده روند ثبات قيمت ‌ها ادامه پيدا کند اما همچنان اقشار با درآمد پايين توان خريد واحدهاي مسکوني را ندارند.
دولت تدبير و اميد در سال هاي اخير تامين مسکن قشر محروم را در دستور کار قرار داده است.
7110/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یوسف‌خانی از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

وی در گفت وگو با ایلنا افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند اما از آنجا که این روزها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896874

دیگر خبرها

  • احداث ۳ هزار و ۱۸۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • احداث بند های تاخیری بر روی سرشاخه های رودخانه ها