Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک، شب گذشته خبر استعفای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تیتر یک برخی رسانه ها بدل شد تا حدی که خبر این استعفا به عنوان شوک بزرگ در اردوی آلومینیوم سازان تبدل شد این در حالی است که بسیاری از هواداران منتظر تکذیب این خبر از سوی باشگاه بودند، اما در ساعت پایانی شب کانال رسمی باشگاه خبر فوق را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال آلومینیوم که در فصل جاری در لیگ یک کشور با سرمربی گری محمد ربیعی توانسته بود نتایج قابل قبولی را کسب کند و در فاصله ۶ امتیازی از صدر جدول فاصله را حفظ کند حال باید هفته پایانی نیم فصل را در صورت پذیرش استعفا ربیعی از سوی مدیران باشگاه بدون حضور سرمربی بر روی نیمکت خود به پایان برساند.

گفتنی است پس از انتشار این خبر گمانه زنی ها برای جانشینی ربیعی در بین رسانه ها قوت گرفته است که از مهدی پاشازاده سرمربی مستفی بادران به عنوان جدی ترین گزینه برای هدایت آلومینیوم سازان یاد میشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ربیعی اراک پاشازاده آلومینیم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد فلزی‌های لیگ در کنار زاینده رود 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل هم به میدان می‌روند.

در این دیدار که به میزبانی ذوب آهن و در اصفهان برگزار می‌شود، شاگردان مجتبی حسینی در حالی به مصاف میزبان می‌روند که در ۵ دیدار رو در رو با این تیم طعم پیروزی را نچشیده اند، اما ذوب آهن در ۲ مسابقه از ۵ دیدار رودر رو با آلومینیوم سازان برنده میدان بوده است.

آخرین بار یازدهم آبان سال گذشته بود که در دیدار رفت لیگ برتر تقابل دو تیم با تساوی در عدد ۱ به پایان رسید.

دو تیم هم امتیاز ذوب آهن و آلومینیوم با ۳۰ امتیاز کمر کشِ جدول را تسخیر کرده اند و در این بین میزبان اصفهانی با تفاضل گل بهتر دو رده بالاتر از اراکی‌ها در خانه هشتم جدول است.

آلومینیوم سازان در ۵ دیدار گذشته دو شکست یک پیروزی و دو تساوی در کارنامه دارند و در آن سوی میدان ذوب آهن که با چهار گل تراکتور را شکست داده بود هفته گذشته با یک گل شهرآورد بزرگ نصف جهان را با شکست یک صفر به سپاهان واگذار کرد.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب آهن از ساعت ۱۶ و سی دقیقه یکشنبه دوم اردیبهشت در اصفهان مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

 

دیگر خبرها

  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • یکسان اجرا نشدن قانون آزاردهنده است
  • نبرد فلزی‌های لیگ در کنار زاینده رود