Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار علی قاسمی صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ۲۰۰۰ شهید استان خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه رمز عملیات کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی «یا حسین» است، اظهار داشت: تشکیل ستاد استانی این کنرگه در ۲۷ کمیته اجرایی چندین سال است که آغاز شده و حدود ۳ سال است که پیگیر این موضوع بودیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان تلاش ما بر این بود که تمام برنامه‌ها در سال ۹۷ پیوست معنوی شهید و شهادت داشته باشد و فضای استان عطر شهدا را به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی گفت: باید به موضوع فرهنگ شهادت توجه شود و مردمی‌کردن برنامه‌های کنگره و برگزاری نمایش و همایش‌های رزمی در تمامی برنامه‌ها از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان بوده است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های آبروی محله و افتخار کوچه‌ها، استفاده از ظرفیت هنرمندان در ایجاد نمایشگاه‌ها و خدمات رسانی به محرومین و اهداء بسته‌های حمایتی به محرومان توسط خانواده‌های شهدا از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: نصب موکب‌ها در اربعین حسینی و مشهد مقدس، برقراری ارتباط با جوانان و نوجوان از طریق برنامه‌های فرهنگی و تولید فیلم‌ها و مستند‌هایی در بحث شهدا از جمله اقدامات انجام شده در راستای برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی است.

قاسمی توجه به کیفی کردن برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و پیام کنگره به خانواده شهدا، دیدار با ۲۷۰ نفر از بستگان نزدیک شهدا در مشهد مقدس و فرهنگ سازی در زمینه نذر فرهنگی را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: این امر در خراسان جنوبی به یک فرهنگ تبدیل شد و به نیابت از شهدا ختم صلوات و ختم قرآن تلاوت می‌شود.

وی همچنین تولیدات هنری و فرهنگی شامل ساخت المان‌ها و تولیدات رادیویی و تلویزیونی و تولید کتاب و ۱۰۰ کتاب جیبی را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی به استان رنگ و بوی معنوی داده است اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا، گرامیداشت خانواده‌های شهدا و ترویج و گفتمان سازی نذر فرهنگی از مهترین برنامه‌های کنگره بوده و همچنین ۷۳۳ برنامه فرهنگی با موضوع کنگره تولید و به مخاطبان ارائه شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی خراسان جنوبی کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • مقبره ابن حسام خوسفی مرمت و بهسازی می‌شود
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان