Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:41:12 GMT

پنتاگون صدها نظامی را از مرز مکزیک خارج می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۳۸۱

پنتاگون صدها نظامی را از مرز مکزیک خارج می‌کند

وزارت دفاع آمریکا قصد دارد به زودی صدها سرباز ارتش را از مرز مکزیک خارج کند. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، راب منینگ سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: پنتاگون به زودی صدها سرباز که پیش از این در مرز مکزیک و آمریکا مستقر شده بودند، از این منطقه خارج خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی واحدها ماموریت خود را به طور کامل انجام داده اند. سایر واحدها نیز طی هفته های آینده منطقه را ترک کرده و به خانه بازمی گردند.

بازداشت 32 رهبر مذهبی و فعال مدنی در مرز مکزیک و آمریکاموافقت وزیر دفاع آمریکا با تمدید زمان استقرار نظامیان در مرز مکزیکاحتمال تمدید حضور نظامیان آمریکایی در مرز مکزیکوضعیت اسف بار زندگی مهاجران در مناطق مرزی آمریکا و مکزیک

 

مانینگ اظهار داشت: هم اکنون حدود 5200 سرباز ارتش آمریکا در مرز مکزیک مستقر شده اند .

این در شرایطی است که جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا با تمدید ماموریت نظامیان ارتش در مرز مکزیک موافقت کرده است.

پنتاگون برآورد کرده است که هزینه استقرار نظامیان در مرز مکزیک به بیش از 72 میلیون دلار می رسد.

پیش از این جیمی دیویس سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا تاکید کرد: این وزارتخانه از پنتاگون خواسته است تا استقرار سربازان ارتش در مرز مکزیک را تا پایان ژانویه 2019 میلادی تمدید کند.

تنش ها در مرز مکزیک و آمریکا طی روزهای اخیر به شدت بالا گرفته است. هزاران مهاجر آمریکای مرکزی برای ورود به خاک ایالات متحده وارد شهرهای مرزی مکزیک شده و قصد ورود به آمریکا را دارند.

ترامپ در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره دستور استقرار نظامیان را در مرز مکزیک صادر کرد که این اقدام با واکنش شدید منتقدان روبرو شده است. مخالفان بر این باورند که ترامپ از نیروهای ارتش استفاده سیاسی کرده است.

سیاست های سختگیرانه ترامپ در زمینه مهاجرت با انتقادات گسترده بین المللی و داخلی روبرو شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود آورد که نیروهای ارتش اوکراینی ۴۸۰ نظامی خود را در درگیری در محور دونتسک از دست دادند.

در نتیجه درگیری در این محور، نیروهای روسیه یک تانک ارتش اوکراین را منهدم کردند. در درگیری وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در منطقه آودیوکا، ارتش اوکراین ۳۳۰ نظامی خود را از دست داد.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در نزدیکی کوپیانسک، نیروهای روسی موفق شدند چهار ضد حمله ارتش اوکراین را دفع کنند.

کد خبر 6081333

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • پنتاگون: کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • آمریکا باید از ‌آب‌های خلیج فارس خارج شود
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند+ فیلم