Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ شکراله حسن بیگی در مراسم همایش آموزشی بخشداران استان تهران با اشاره به لزوم نگاه توسعه محور مسئولان و مدیران در استان تهران گفت: اگر نگاه ها توسعه محور نباشد با فضایی مواجه خواهیم بود که در چند سال قبل در موضوع هدفمندی یارانه ها شاهد بودیم.

وی افزود: به عنوان نمونه در استان تهران با احتساب جمعیت ۱۵ میلیونی دریافت کننده یارانه بودجه ای بالغ بر ۶۷۵ میلیارد تومان به این امر تختصاص می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری تهران عنوان کرد:  با این حساب که بودجه سالانه ۲۳۰ میلیارد تومانی عمرانی استان تهران اگر رقم یارانه حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی شهروندان در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار می گرفت می توانستیم امروز شاهد ایجاد مشاغل متعدد و اثرگذار در سطح استان باشیم.

حسن بیگی گفت: بحث بر این نیست که هیچ یارانه ای از سوی دولت پرداخت نشود باید تلاش کنیم این یارانه ها به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی داده شود و یارانه نیازمندان افزایش یابد دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته این یارانه را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سه برابر افزایش داده است.

حسن بیگی با بیان اینکه دیدگاه مدیران باید توسعه ای باشد عنوان کرد: باید به شکل زیربنایی عمل کرده و هر بخشدار ،فرماندار و مدیر در سطح استان در طول سال چند پروژه اصلی را برای خود تعریف کند زیرا در همه سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی در نظام برجسته و ماندگار شدند که نگاه توسعه محور به مسائل داشتند.

سرپرست استانداری تهران به تاکید رئیس جمهور در خصوص ورود مدیران و مسئولان برای حمایت و بیان عملکرد دولت عنوان کرد: باید در مقابل تخریب ها و هجمه ها ایستادگی داشته و برای ترویج وفاق و همدلی ملی به بیان عملکرد دولت منتخب مردم و مورد حمایت مقام معظم رهبری بپردازیم .

حسن بیگی گفت: با بیان عملکرد دولت می توانیم در راستای امیدآفرینی و ترویج همگرایی ملی درافکار عمومی قدم برداریم. مردم محرم بوده و باید در جریان عموم امورات و عملکرد دولت قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوشش دولت کمیته امداد یارانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران در مقایسه با سال ۱۴۰۰ تقریباً پنج برابر شده است.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر تهران در ماه‌های پایانی سال درگیر بودجه بودند تا به نتیجه برسد، اظهار کرد: رقم بودجه سال آینده در مقایسه با سال ۱۴۰۰ تقریباً پنج برابر شده و منابع بودجه نیز گسترش یافته که با هدایت شهردار تهران این اتفاق رقم خورده است.

وی با بیان اینکه ما در بودجه‌ریزی از اولویت‌ها پشتیبانی کردیم و قرار بر این است اعتبارات برای رفع مسائل شهر هزینه شود، خاطرنشان کرد: با این عدد و ایده‌های موجود و اقدامات تکمیلی، سال ۱۴۰۳ سال درخشانی را شاهد خواهیم بود. بسیاری از کارهایی که آغاز شده، در سال آینده به ثمر می‌رسد؛ به ویژه توسعه خطوط مترو، اضافه شدن اتوبوس‌ها، واگن‌ها و تاکسی‌ها و علاوه بر این، مدیریت شهری به روح و کالبد شهر، کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های مردم محور نیز توجه داشته است.

نادعلی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان پایتخت تصریح کرد: ساماندهی دست‌فروشان و بساط‌ گستران امر دوره‌ای نیست و نمی‌توان یک کار آنی انجام داد و آن را رها کرد. رها کردن شهر و ساماندهی یکباره و ناگهانی در طول یک هفته نتیجه ندارد و افراد در طول این مدت رعایت می‌کنند،  چون می‌دانند رهاشدگی مجدداً رخ خواهد داد و شرایط به وضعیت سابق بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه در ساماندهی دست‌فروشان باید کار مستمر انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا سعی شد که دست‌فروشی با توجه به شرایط اقتصادی از رونق نیفتد؛ اما اگر ساماندهی با کمک قوه قضاییه و پلیس رخ ندهد نمی‌توانیم به نتیجه برسیم. برای مثال محدوده تئاتر شهر بارها ساماندهی شده اما به محض رها شدن، دست فروشان مجدداً بازگشته‌اند؛ لذا در این زمینه به یک رسیدگی مستمر نیاز داریم.

بر اساس گزارش سایت شهر، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به شرایط ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: حال مردم و زیست شبانه در ایام ماه رمضان برای ما اهمیت دارد؛ اما باید مباحث به درستی و علمی ساماندهی شود تا بعد از آن، ساماندهی با مشکل کمتری مواجه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 17 هزار فرزند یتیم و محسنین درآذربایجان غربی زیر پوشش کمیته امداد
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • ۳۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد تبریز توزیع شد
  • حمایت یک خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • خیرین و حامیان اردبیل تجلیل شدند/ پرواز بادکنک آرزوها در اردبیل