Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@17:43:36 GMT

پیام صوتی به اینستاگرام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۳۰

اینستاگرام اعلام کرد که کاربران از این پس قادر خواهند بود در بخش پیام های خصوصی (دایرکت) برای دوستان و مخاطبان موردنظر خود پیام صوتی ارسال کنند. آفتاب‌‌نیوز :  اینستاگرام که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی تغییر و تحولات جدیدی را به پلتفرم خود ایجاد کرده و افزوده است تا شباهت بیشتری به اپلیکیشن های پیام رسان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت به نظر می رسد که اینتساگرام می خواهد نخستین پلتفرمی باشد که مجموع قابلیت های یک اپلیکیشن پیام رسان و شبکه اجتماعی را در کنار یکدیگر داشته باشد و به کاربرنش این امکان را بدهد تا بتوانند بهتر و راحتتر با دوستان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.
اینستاگرام در همین راستا روز گذشته اعلام کرد که کاربران می توانند از این پس در بخش دایرکت یا پیام های خصوصی به ارسال پیام های صوتی اقدام کنند که این قابلیت بدون شک یکی از پرطرفدارترین قابلیت هایی است که از سوی کاربران اینستاگرام درخواست شده بود.
هفته گذشته بود که قابلیت جدید دیگری تحت عنوان Close Friends به اینستاگرام اضافه شد که در آن کاربران می توانند استوری های خود را تنها برای تعداد محدودی از دوستانشان به اشتراک بگذارند.
ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام بدون شکل است که کاربران می توانند با نگه داشتن آیکون میکروفون در بخش پایینی قسمت پیام های خصوصی صدای لحظه ای خود را ضبط کرده و آن را برای دوستانشان ارسال کنند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیام صوتی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟

معاون فنی پلیس فتا فراجا گفت: عدم فعال‌سازی تنظیمات امنیتی عامل ۸۰ درصد هک و دسترسی غیرمجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه اجتماعی و پیام‌رسان‌ها است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ حسن منصوری؛ معاون فنی پلیس فتا فراجا اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل فنی پرونده‌های قضائی و مرجوعه به پلیس فتا، مشخص است عامل اصلی هک و دسترسی غیرمجاز مجرمان سایبری به حساب کاربری کاربران در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های بومی و غیربومی عدم فعال‌سازی رمز تایید دو مرحله‌ای و استفاده از رمز و پسوردهای آسان و قابل حدس است.

این مقام مسئول ادامه داد: افراد کلاهبردار با سوء استفاده از عدم آگاهی و سهل‌انگاری تعدادی از کاربران فضای مجازی به راحتی نسبت به هک حساب‌های کاربری آنان در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و مخاطرات ایجاد دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری افراد افزود: مجرمان سایبری پس از انجام این فرایند ضمن دسترسی به اطلاعات خصوصی و بعضاً محرمانه افراد فریب‌خورده، زمینه اخاذی و باج‌گیری سایبری را آغاز می‌کنند.

معاون فنی پلیس فتا فراجا در ادامه ضمن توضیح ارتکاب این شگرد توسط افراد سودجو گفت: در مرحله بعد افراد کلاهبردار با دسترسی به مخاطبان این افراد، زمینه فریب آنان را با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده، ارائه خدمات و یا مساعدت مالی فراهم می‌کنند.

سرهنگ منصوری از عموم مردم خواست: با استفاده از رمزهای پیچیده و غیر قابل حدس بر روی شبکه‌های اجتماعی، با مراجعه به قسمت تنظیمات (settings) پیام‌رسان‌های بومی و غیر بومی و داشبورد حساب (Account) گزینه تایید دو مرحله‌ای (two- stepverification) را انتخاب کرده و نسبت به تعیین رمز عبور و تنظیم بر روی ایمیل شخصی اقدام کنند.

مرد هزار چهره در دام پلیس فتا/ متهم 40 میلیارد کلاهبرداری کرده بود

این مقام سایبری به هموطنان توصیه کرد: در صورت نیاز به دریافت راهنمایی تخصصی و فنی با برقراری تماس با شماره تلفن 096380 از خدمات مشاوره‌ای این پلیس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • چرا موبایلمان هک می‌شود؟ | تنها راه‌ جلوگیری از هک شدن در اینستاگرام، تلگرام و واتس‌اپ
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰درصد ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد ایمیل/ ۸۰% ایمیل‌های ارسالی روزانه اسپم هستند!
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • چهار معیار مهم سلامتی در ساعت‌های هوشمند
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند