Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از نشریات اسپانیایی مدعی شده مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا مذاکرات خوبی با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، چند شب پیش و در فینال جام لیبرتادورس بین تیم‌های ریورپلیت و بوکاجونیورز بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال دنیا این بازی را از نزدیک و در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو تماشا کردند که یکی از مهمانان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران و سرمربی سابق رئال مادرید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان و در حالی که کی‌روش به اسپانیا سفر کرده بود شایعه شد مرد پرتغالی مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا برای هدایت تیم ملی این کشور داشته و توافقاتی هم بین طرفین صورت گرفته است.

پس از گذشت یکی، دو روز حالا نشریه معتبر اسپانیایی مارکا در خبری مدعی شده مذاکرات بین این دو طرف بسیار جدی بوده و ممکن است پس از جام ملت‌های آسیا و در ماه فوریه کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی کی روش رئال مادرید ایران میزان کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام کمیته انضباطی و حسب گزارش دریافتی از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تخلفات صورت‌گرفته از سوی سیدحسین حسینی و محمدحسین مرادمند، بازیکنان، و همچنین تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران، نفرات فوق و باشگاه مربوطه ظرف مهلت ۴۸ ساعت باید ابلاغیه خود را به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • متهم شدن رئیس رئال مادرید به استفاده ابزاری از برنابئو
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال