Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:41:12 GMT

قدیمی‌ترین زندانی اردبیلی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۳۸

قدیمی‌ترین زندانی اردبیلی آزاد شد

خبرگزاری میزان- قدیمی‌ترین زندانی اردبیلی با کمک شورا‌های حل اختلاف استان از زندان آزاد شد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: قدیمی‌ترین زندانی اردبیلی با کمک شورا‌های حل اختلاف استان از زندان آزاد شد. این زندانی در سال ۸۳ به دیه محکوم شده بود که با تلاش اعضای شعبه اول شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان اردبیل از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهباز ابراهیمی خوجین در ادامه گفت: این فرد طولانی‌ترین مدت حبس در زندان اردبیل را داشت، در سن ۲۸ سالگی به دلیل عدم پرداخت دیه به مبلغ ۳۴۰ میلیون ریال محکوم و در زندان مرکزی اردبیل تحمل حبس می‌کرد که با گذشت ۱۴ سال از محکومیتش به آغوش خانواده بازگشت.

این مقام قضایی در استان اردبیل ضمن تشکر از اقدامات و زحمات اعضای شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان ادامه داد: مددجو با همت و تلاش اعضای شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان مرکزی اردبیل و گذشت شاکی از زندان رهایی یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای حل اختلاف ویژه زندان زندان مرکزی اردبیل ضرب و جرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم