Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@20:52:29 GMT

بازداشت معترضان در فرانسه رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۴۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما از پاريس ؛ بازداشت معترضان در فرانسه رکورد زد. در مجموع در اين بيست و سه روز از به راه افتادن جنبش ضد سرمايه داري در فرانسه تاکنون پنج نفر کشته و بيش از شش هزار و پانصد نفر زخمي يا بازداشت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باصدای اول و دوم: شهروندان فرانسوی
باصدای سوم: برونو لومِر= وزیر اقتصاد فرانسه
باصدای چهارم: ژآن ایو لودریان= وزیر امور خارجه فرانسه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فرانسه جنبش ضدسرمايه داري کشته بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فوری ۳ کشور اروپایی به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، استفان سژورنه وزیر امور خارجه فرانسه ساعتی پیش در صفحه رسمی خود در ایکس بدون اشاره به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونستی و اقدام اخیر آن در حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران نوشت: فرانسه حمله ایران علیه اسرائیل را قویا محکوم می کند.

دیپلمات ارشد دولت فرانسه مدعی شد: ایران با تصمیم خود برای انجام چنین اقدام بی سابقه ای، گام جدیدی در جهت اقدامات بی ثبات کننده اش در منطقه برداشته و خطر تشدید اقدامات نظامی را ایجاد کرده است.

سژورنه در حمایت از اسرائیل نوشت: فراسنه بار دیگر بر تعهد خود به امنیت اسرائیل تاکید می کند و همبستگی خود با اسرائیل را بار دیگر مورد تاکید قرار می دهد.

ساعتی پیش نیز ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس در تداوم مواضع مداخله جویانه و حمایت‌های بی‌دریغ این کشور از رژیم صهیونیستی، در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی گفت: بریتانیا به دفاع از امنیت (رژیم) اسرائیل ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه اتریش بدون اشاره به جنگ افروزی‌های رژیم‌صهیونیستی و تشدید تنش‌ها در منطقه، گفت: به شدت از حملات پهپادهای گزارش شده از سوی ایران علیه (رژیم) اسرائیل نگران هستیم.

الکساندر شالنبرگ شنبه شب (به وقت محلی) با صدور بیانیه‌ای که یک نسخه آن در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، با نادیده گرفتن تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه ادعا کرد که اقدام ایران، «سطح جدیدی از تشدید تنش‌ها در شرایطی است که در حال حاضر بسیار خطرناک است.»

وی مدعی شد: از ایران و نیروهای نیابتی آن می‌خواهیم تا اوضاع را تشدید نکنند و فورا مسیر خود را تغییر دهند.

در همین حال عباس باقرپور اردکانی سفیر کشورمان در وین در پاسخ به پیام وزیر امور خارجه اتریش اینگونه نوشت: عالیجناب کاش این پست گذاشته می شد: از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه که نقض آشکار کنوانسیون وین است، به شدت نگران هستم. این یک سطح جدید از تشدید تنش‌هاست. از اسرائیل می‌خواهیم تا اوضاع را تشدید نکند و فورا مسیر خود را تغییر دهد.

کد خبر 844096 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیسکو را بستند
  • مخالفان جنگ غزه پل گلدن گیت سانفرانسیکو را بستند
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه
  • وزیر خارجه فرانسه: پاریس در حمایت از رژیم صهیونیستی مقابل حمله تنبیهی ایران مشارکت داشت
  • درخواست رهبران انگلیس و فرانسه از اسرائیل برای پاسخ ندادن به حمله ایران
  • درخواست ضدایرانی وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از انگلیس و فرانسه
  • فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد
  • واکنش فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش فوری ۳ کشور اروپایی به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • غربی‌ها پاسخ انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل را محکوم کردند