Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@16:53:13 GMT

افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۴۸

افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوای تهران

خبرگزاری ایسنا: مدیر واحد پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امروز (۲۰ آذرماه) غلظت آلاینده‌های هوای تهران نسبت به روز گذشته بیشتر می‌شود و فردا (۲۱ آذرماه) احتمال ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس وجود دارد.

حسین شهبازی با در نظر گرفتن شرایط جوی تهران کیفیت هوای این شهر را پیش‌بینی و اظهار کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، انتظار می‌رود طی امروز (۲۰ آذرماه) نسبت به روز گذشته افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احتمال ناسالم شدن هوای تهران برای گروه‌های حساس طی روز آینده، گفت: احتمال می‌رود فردا (۲۱ آذرماه) بر غلظت برخی آلاینده‌ها افزوده شود و وضعیت کیفیت هوای برخی مناطق پایتخت در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان‌دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۰ آذرماه) نسبت به روز گذشته است و تنها برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، فردا به‌تدریج بر سرعت باد افزوده خواهد شد و برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دمای پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۷۵ و هوا در شرایط سالم است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آلودگی هوا کیفیت هوای تهران آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

ایسنا در خبری نوشت:همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896974

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در آخرین روز فروردین
  • کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • پیش‌بینی هوای آخر هفته تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران منصوب شد
  • امروز هوای تهران پاک است