Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@14:41:48 GMT

پیام صوتی به اینستاگرام اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۵۶

پیام صوتی به اینستاگرام اضافه شد

پول‌نیوز - اینستاگرام که یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی تغییر و تحولات جدیدی را به پلتفرم خود ایجاد کرده و افزوده است تا شباهت بیشتری به اپلیکیشن های پیام رسان شود. در حقیقت به نظر می رسد که اینتساگرام می خواهد نخستین پلتفرمی باشد که مجموع قابلیت های یک اپلیکیشن پیام رسان و شبکه اجتماعی را در کنار یکدیگر داشته باشد و به کاربرنش این امکان را بدهد تا بتوانند بهتر و راحتتر با دوستان و مخاطبان خود در ارتباط باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینستاگرام در همین راستا روز گذشته اعلام کرد که کاربران می توانند از این پس در بخش دایرکت یا پیام های خصوصی به ارسال پیام های صوتی اقدام کنند که این قابلیت بدون شک یکی از پرطرفدارترین قابلیت هایی است که از سوی کاربران اینستاگرام درخواست شده بود.

هفته گذشته بود که قابلیت جدید دیگری تحت عنوان Close Friends به اینستاگرام اضافه شد که در آن کاربران می توانند استوری های خود را تنها برای تعداد محدودی از دوستانشان به اشتراک بگذارند.

ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام بدون شکل است که کاربران می توانند با نگه داشتن آیکون میکروفون در بخش پایینی قسمت پیام های خصوصی صدای لحظه ای خود را ضبط کرده و آن را برای دوستانشان ارسال کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از شگردهای مجرمین سایبری به جهت کلاهبرداری، دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی دوستان و نزدیکان شما و سپس ارسال پیام به جهت واریز وجه و یا ارز دیجیتال برای شما است.

وی افزود: لذا از هموطنان درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه شدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی کنند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

سردار معظمی گودرزی گفت: مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل کند.

وی ادامه داد: تا کنون هیچ پرونده‌ای مبنی بر هک شدن گوشی تلفن همراه با فعال بودن قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای نداشته ایم.

کد خبر 6063568

دیگر خبرها

  • محدود کردن میزان رم مصرفی در قابلیت جدید مرورگر مایکروسافت
  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • چگونه اقدام به رفع بلاک در اینستاگرام کنیم؟
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • آموزش: چگونه از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟