Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:06:06 GMT

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران اطلاعیه داد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۴۸۷

دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران اطلاعیه داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایرانی، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران سه شنبه بیستم آذر با انتشار اطلاعیه ای از کانون ها و انجمن های تئاتر دانشگاهی سراسر کشور خواست تا نیازمندی ها خود در حوزه های آموزشی، پژوهش و اجرایی را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر مناطق اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است:

«دبیرخانه‌ بیست و دومین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در راستای حمایت از کانون‌ها و انجمن‌های علمی تئاتر دانشگاه‌های سراسر کشور، در نظر دارد تا با شناسایی نیازها و ضرورت‌های فعالیت شایسته این تشکل‌ها در حوزه‌های آموزشی،  پژوهشی و اجرایی؛ موارد اعلامی و پیشنهادات مورد نظر را اولاً در جشنواره مناطق اعمال کرده و ثانیاً حتی‌الامکان به شکل مستقیم با شهرستان‌های مورد نظر وارد تعامل شده و نیازهای اعلام شده را مرتفع نماید.

لذا از تمامی دبیران محترم کانون‌ها و انجمن‌های علمی فعال در عرصه هنرهای نمایشی سراسر کشور تقاضا می‌شود درخواست‌ها و پیشنهادات خود را تا تاریخ  ۱۵ دی‌ماه  از طریق مکاتبه با ایمیل manategh@iiutf.ir به دبیرخانه‌ی تئاتر دانشگاهی ارسال نمایند.»

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران  به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه  نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب تازه ترین اطلاعات و اخبار جشنواره می توانند به سامانه اینترنتی www.iiutf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4482101 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان روز به شرح ذیل انجام می‌شود.

سمنان
مسکن ملی شهرک روزیه از ساعت ۱۱ تا ۱۳

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دبیرخانه مناطق آزاد برای افزایش سرمایه‌گذاری
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سمنان
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی